قیمت خودرو امروز از حالت ایستایی خارج شده و نمودار آن هم اکنون به صورت نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بین محصولات داخلی نسبتاً بیشتر از محصولات مونتاژی است.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. منحنی محصولات داخلی و مونتاژی نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بین محصولات با شدت و میزان متفاوت از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۵ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی در بازار خودرو، بر اغلب محصولات داخلی و مونتاژی تاثیر گذاشته و نمودار قیمتی آن به صورت نوسانی نمایان شد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی با توجه به داده‌های اعلامی با فراز و فرود کار خود را شروع کردند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در شمار محصولات ایران خودرو نسبت به هم‌نوعان خود بیشترین تغییر را تجربه کرده و با رشد شش میلیون تومانی به قیمت ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس سفارشی ELX بر خلاف تیپ دیگر خود و در دسته محصولات پرطرفدار چهار میلیون تومان افزایش یافته و به نرخ ۷۱۷ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد. خودروی مذکور امروز در کارخانه تولید نمی‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ از محصولات ایران خودرو رکورردار افزایش قیمت در بازار محصولات داخلی شد این خودرو پس از رشد قیمتی به نرخ ۹۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی ذکر شده در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر روند نوسانی را در پیش گرفته و امروز با روند صعودی ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

نوسان قیمت در بازار خودروهای داخلی؛این خودرو رکوددار افزایش قیمت شد | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودرو را از دست داده و با افت و خیز نسبت به روز گذشته گزارش می‌شود.

جک J۴ یکی از اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته شش میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۷۹۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

هیوندای توسان در دسته دیگر محصولات جذاب این شرکت، با رشد ۹۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز هم با روند ثابت ادامه‌دار شد و به نرخ چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود امروز ۹۵ مییلون تومان دیگر کاهش یافته و به قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.

نوسان قیمت در بازار خودروهای داخلی؛این خودرو رکوددار افزایش قیمت شد | جدول قیمت ها

کد خبر 871566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha