آخرین وضعیت «احداث تقاطع غیرهمسطح در محل تلاقی بزرگراه‌های بسیج و شهید محلاتی»، با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، یکشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳، بررسی شد.

بزرگراه

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین وضعیت «احداث تقاطع غیرهمسطح در محل تلاقی بزرگراه‌های بسیج و شهید محلاتی»، با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، یکشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳، بررسی شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شهردار منطقه ۱۴ تهران، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مشاور و پیمانکار پروژه و همچنین نمایندگان سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در جلسه مذکور، معاون شهردار تهران را همراهی کردند.

توسعه عملیات اجرایی در جبهه‌های کاری در دسترس به موازات رفع معارضین

در ابتدای جلسه، بر اساس تأکید مدیران ارشد حوزه معاونت فنی و عمرانی بر تسریع در انجام عملیات اجرایی، جبهه‌های کاری در دسترس پروژه مورد بررسی قرار گرفت و ضرورت توسعه عملیات اجرای توسط پیمانکار مورد تاکید قرار گرفت. همچنین درباره آخرین وضعیت رفع معارضین ملکی و تأسیساتی «احداث تقاطع غیرهمسطح در محل تلاقی بزرگراه‌های بسیج و شهید محلاتی»، بحث و تبادل‌نظر شد.

بر این اساس مقرر شد، ظرفیت‌های مشترک سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۴ تهران و اداره کل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی، موانع اجرایی پروژه را از میان برداشته تا شهروندان امکان بهره‌برداری از این پروژه کلیدی پهنه شرقی تهران را در کوتاه‌ترین زمان داشته باشند.

در پایان، معاون شهردار تهران ضمن اشاره به اهمیت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه عمرانی، تخلیه بار ترافیکی فاز نخست آزادراه شهید شوشتری را یکی از کارکردهای مهم بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه بسیج_محلاتی برشمرد.

گفتنی است، بار ترافیکی فاز نخست آزادراه شهید شوشتری به عنوان کمربند شرقی تهران از طریق اتصال به بلوار هجرت و شهید فهمیده، به بزرگراه بسیج هدایت می‌شود. از این‌رو، تأمین دسترسی‌ها در محل تلاقی بزرگراه بسیج با شهید محلاتی، بهره‌مندی شهروندان از تنها آزادراه کلانشهر تهران را تسهیل می‌کند.

کد خبر 871954
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha