رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید یک کارگروه تشکیل دهد و ساختمان‌های خود را از نظر ایمنی بررسی و به سرعت تعیین تکلیف کند.

محمد آخوندی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت همکار شهرداری منطقه ۱۸، اظهار کرد: همه همکاران ما در شهرداری عزیز هستند و حتما باید بررسی شود که اگر قصوری صورت گرفته مورد برخورد قرار بگیرد.

وی افزود: در شهر اتفاقاتی می افتد و هر اتفاق کوچکی برای ما باید مهم باشد. در حوادث اخیر افراد زیادی جان خود را از دست دادند و دیروز هم یک مادر جان باخت. شهرداری تهران باید یک کارگروه تشکیل دهد و ساختمان های خود را بررسی و به سرعت تعیین تکلیف کند. ممکن است اتفاق دیگری نیفتد اما وظیفه داریم که پیش بینی های لازم را انجام دهیم و تمام ساختمان ها را بررسی کنیم.

آخوندی با بیان اینکه اگر کسی فیلم حادثه را ببیند یک درس و تذکر بسیار دقیق برای همه ماست، یادآور شد: کارمندی تا دقایق پیش مشغول کار بوده و حتی وقتی وارد آسانسور می شود متوجه این نمی شود که اتاقک آسانسور موجود نیست و سقوط می کند. ممکن است تا یک دقیقه دیگر نباشیم و این تذکری برای همه ماست که مواظب باشیم نمک به زخم نپاشیم و نگرانی ما تنها برای همان موضوع باشد. این حادثه باید درس و تکانی برای ما باشد تا به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر 872202
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha