عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در مورد وضعیت اجرای نظام مدیریت محله در تهران تذکراتی بیان کرد.

ناصر امانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت نیروی شهرداری منطقه ۱۸، اظهار کرد: این کارمند خانم در معاونت اجتماعی منطقه دچار حادثه شده و روز گذشته برادر این خانم با بنده تماس گرفت و ابراز ناراحتی می کرد. او اعلام می کرد که از استقرار معاونت اجتماعی ناراضی بودند و بارها عنوان شده بود که ساختمان ناایمن است اما به آن توجهی نشد.

وی افزود: معاون اجتماعی شهرداری منطقه به تازگی و بدون سابقه اجرایی در شهرداری، منصوب شده بود که دیروز به بحث با این خانم پرداخته بود. مصوبه این بود که مدیران خارج از شهرداری وارد مجموعه نشوند اما شاهد این هستیم که برای پست های پایین تر هم نیرو از خارج از مجموعه وارد می شود.

ناصر امانی اظهار کرد: ما شورای قبلی را متهم کردیم که شما موجب انحلال شورایاری شده‌اید، اما خودمان آمدیم با توجه به مشکلات، نظام جدید مدیریت محلی را تصویب کردیم. یک سال این ستاد هر هفته جلسه می گذاشت اما از ۹ اردیبهشت که شروع کار هیأت امنایی محلات را جشن گرفتیم هیچ جلسه‌ای نداشتند و می‌گویند به شهرداری که مراجعه می کنیم اعلام می‌شود که حق رأی و حکم ندارید.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هیأت امنای محلات، مجمع مشورتی است و صدایشان را بشنوید. ما مشارکت های محلی را به شورای اداری محلات تبدیل کردیم و به نمایندگان مردم محلات نه حکم دادیم و نه حق رأی و این از عجایب است که نماینده مردم که ساکن محله است و محله را از من و شما بهتر می شناسد حق رأی نداشته باشد و به فرد دیگری که از بیرون می آید حکم و حق رأی داده می شود، آیا این مشارکت است؟

امانی با تأکید بر اینکه داریم آخرین میخ‌ها را بر تابوت مشارکت محله می‌کوبیم، گفت: ما وقتی به محله می رویم پاسخی به معتمدین نداریم.

کد خبر 872203
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha