شیائومی یکی از انواع گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه است، این برند یکی از گوشی های پرچمداران  باارزش می باشد. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024 کدام اند، در ادامه با ما همراه شوید.

موبایل فروشی

ردمی نوت 12 اس

ردمی نوت 12 اس

ردمی نوت 12 اس که جدیدترین عضو خانواده محبوب ردمی نوت است، با عرضه ترکیبی عالی از عملکرد خوب، دوربین باکیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی در سال 2023 و 2024 شناخته می‌شود. درباره مشخصات فنی این دستگاه باید گفت که در شیائومی ردمی نوت 12 اس از صفحه‌ نمایش 6.43 اینچ با پنل AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، پردازنده قدرتمند Mediatek MT6781 Helio G96، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است.

شیائومی 13 اولترا

اگر به دنبال بهترین گوشی موبایل شیائومی هستید که از محصولات پرچمدار این شرکت باشد، شیائومی 13 اولترا می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. این گوشی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه‌نمایشAMOLED ، سیستم دوربین چهارگانه لایکا 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی بهره می‌برد.

شیائومی 13T پرو

اگر علاقه‌مند به خرید جایگزینی عالی برای پرچمدار شیائومی 13 اولترا با قیمتی مناسب‌تر هستید، می‌توانید برای خرید شیائومی 13T پرو اقدام کنید. این گوشی بسیاری از ویژگی‌های مشابه 13 اولترا مانند صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، پردازنده قدرتمند Mediatek Dimensity 9200+ و سیستم دوربین باکیفیت را دارد. سیستم دوربین این دستگاه شامل سنسورهای 50، 50 و 12 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی این موبایل نیز از سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است. شیائومی 13T پرو باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژر 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

پوکو X4 پرو

یکی از موبایل‌های پرطرفدار و پرفروش شرکت شیائومی پوکو X4 پرو است که محصولی ایده‌آل برای گیمرها و کاربرانی است که می‌خواهند محصولی با عملکرد بالا خریداری کنند. در پوکو X4 پرو شاهد نصب و استفاده از صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده قدرتمند Snapdragon 695، سیستم دوربین 108، 64، 8 و 2 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی هستیم.

ردمی نوت 13 پرو

ردمی نوت 13 پرو

یکی از قدرتمندترین موبایل‌های تولیدی شرکت شیائومی، ردمی نوت 13 پرو است. شرکت شیائومی برای تولید این دستگاه از صفحه نمایشAMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده قدرتمند Qualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2، سیستم دوربین 200، 8 و 2 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی بهره می‌برد.

خرید بهترین گوشی‌های شیائومی از سایت پیندو

شما برای خرید آسان و مطمئن بهترین گوشی‌های شیائومی به‌جای اینکه به سراغ مراکز موبایل فروش حضوری بروید، می‌توانید از طریق سایت پیندو برای خرید گوشی‌های این شرکت اقدام کنید. سایت پیندو با عرضه انواع بسیار متنوعی از گوشی‌های شیائومی در کنار قیمت‌های مناسب و شرایط خرید آسان، بهترین انتخاب برای شماست. این سایت بازار آنلاین نوینی است که خرید و فروش کالاهای نو را به‌صورت بدون واسطه فراهم می‌آورد. در پیندو هر کسب‌وکاری می‌تواند به‌راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی و محصولات نو خود را به خریداران سراسر ایران عرضه کند. این پلتفرم با عرضه کامل‌ترین مجموعه گوشی‌های شیائومی در ایران به شما کمک می‌کند تا بهترین گوشی را با توجه به نیازها و بودجه خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در این سایت با حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌ها، قیمت‌های نهایی برای خریداران به‌طور معناداری کاهش پیدا کرده است. موضوعی که باید به آن توجه کنید، این است که پیندو علاوه بر گوشی‌های شیائومی، محصولات دیگری را نیز در دسته‌بندی‌هایی متنوع عرضه می‌کند. از جمله این دسته‌بندی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

هر کسب‌وکاری هم در کنار خریداران می‌تواند به‌راحتی در پیندو ثبت‌نام کند و فروشگاه آنلاین خود را با هزینه کم و در مدت زمان کوتاه راه بیندازد.

حرف آخر

در این مطلب شما را با بهترین گوشی‌های شیائومی آشنا کردیم که برای انواع گوناگونی از کاربران و بودجه‌ها عرضه شده‌اند. در این بین ردمی نوت 12 اس با فراهم کردن بهترین تعادل بین قیمت و کارایی، بهترین گوشی شیائومی در سال 2024 انتخاب شده است. با این‌حال، گزینه‌های عالی دیگری مانند شیائومی 13 اولترا، 13T پرو، پوکو X4 پرو و... نیز در دسترس هستند که هرکدام مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

کد خبر 872222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha