مدیرکل حوزه شهردار تهران گفت: معاونت فنی و عمرانی نقش عمده‌ای در پویش‌های امید و افتخار شهر تهران داشته و تاکنون در ۴۰ پویش به طور مستقیم و ۲۰ پویش به طور غیرمستقیم نقش‌آفرین بوده است.

پروژه بزرگراه یادگار امام

همشهری آنلاین- صبح امروز -۱۶ مرداد ۱۴۰۳- بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه احداث فاز دوم بزرگراه شهید برجروردی و ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی و گلوگاه‌های اجرایی پروژه برگزار شد. مهدی منوری مدیرکل حوزه شهردار تهران در پایان این جلسه با اشاره به ۴ محور تحولی جدی تهران در راستای تحقق شعار "تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام" عنوان کرد: یکی از این محورها، تحول زیرساختی پایتخت است که عمده ماموریت‌های مرتبط با آن توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شده است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در خصوص عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، نشان‌دهنده فعالیت مدون این معاونت به عنوان یک تیم متخصص است، تأکید کرد: معاونت فنی و عمرانی که تنها دغدغه کار و فعالیت در سطح شهر را دارد، نقش عمده‌ای در پویش‌های امید و افتخار شهر تهران داشته و تاکنون در ۴۰ پویش به طور مستقیم و ۲۰ پویش به طور غیرمستقیم نقش‌آفرین بوده است.

مدیرکل حوزه شهردار تهران با تاکید بر اینکه معاونت فنی و عمرانی هیچ اقدامی را متوقف و معطل رفع معارضین یا تامین کامل منابع مالی نکرده است، گفت: بدون تردید پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام(ره) که از افتخارات دوره فعلی مدیریت شهری محسوب می‌شود، پیچیده‌ترین پروژه مدیریت شهری به جهت معارضین متعدد و جبهه‌های گسترده کاری است.

منوری با اشاره به بازدید اخیر جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تعدادی از پروژه‌های عمرانی دوره فعلی مدیریت شهری که با همراهی شهردار تهران صورت پذیرفت، گفت: این نمایندگان تحت تاثیر حجم گسترده اقدامات عمرانی در این پروژه‌ها به ویژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام(ره) قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: تلاش‌ها برای احداث پایه‌های پل میدان فتح در میان انبوهی از تاسیسات که منجر به چندین مرحله بازطراحی و سرانجام جانمایی در جهت پیشبرد پروژه شده است، جای تقدیر و تشکر داشته و از ارزش خبری قابل توجهی برخوردار است.

به گفته مدیرکل حوزه شهردار تهران، شهروندان تهرانی حق دارند از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری در جهت بهره‌برداری از یک پروژه سنواتی و پیچیده غرب تهران مطلع شوند.

کد خبر 872295
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha