مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

ویژه برنامه از سرگذشت برنامه‌ای گفت‌وگو محور با دکوری نوآورانه به تهیه کنندگی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از شبکه نسیم در حال پخش است.

از سرگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، ویژه برنامه از سرگذشت که به تهیه کنندگی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در ۶۰ قسمت تهیه شده است، از ابتدای محرم هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم در حال پخش است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

محسن نجفی سولاری تهیه کننده، محمد پیوندی کارگردان و علی اکبر قلیچ چهره آشنای موسیقی آئینی که پیش‌تر با قطعه ایلیا شناخته می‌شود، مجری این برنامه جذاب و پر بیننده هستند.

از سرگذشت یک برنامه گفت‌وگو محور متفاوت در دکوری نوآورانه است که به روایت تصمیمات سرنوشت‌ساز و غیرمنتظره افراد می‌پردازد. این برنامه میزبان چهره‌های مشهور عرصه بازیگری، ادبیات، ورزشی، مداحی و سایر عرصه‌ها است که قسمت شنیده نشده سرگذشت آن‌ها را برای نخستین‌بار روایت خواهند کرد.

گفتی است؛ تاکنون که ۳۲ قسمت از این برنامه پخش شده است، مهمان‌هایی اعم از یک خانواده فلسطینی، آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما، غفران دیروان، امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته جهان، دکتر رضا جباری فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب، بهمن دان بازیگر سینما، لیلی عاج بانوی کارگردان، دکتر علیرضا نبی، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، احمد صادقی نیا، بشیر بی‌آزار، مرتضی امینی تبار بازیگر معروف زخم کاری، جواد خیابانی، سیدرضا موسوی رزمنده‌ای که بند اسارت توان نگهداری او را نداشت، محمدعلی شعبانی مستندسازی با جوایز متعدد و ... در این برنامه حضور یافتند.

کد خبر 872523
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha