مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

بالرین قاتل، معروف به «قوی سیاه» که مدعی بود برای دفاع از خودش شوهرش را به قتل رسانده، از سوی قضات دادگاه به اتهام قتل‌عمد محکوم شد.

قوی سیاه

همشهری‌آنلاین - حوادث: به نقل فاکس‌نیوز، در 27سپتامبر سال2020 میلادی، پلیس در جریان یک تیراندازی مرگبار در شهر تامپا در فلوریدای آمریکا قرار گرفت. محل جنایت خانه‌ای بود که بالرین معروف به نام اشلی بنلفید به همراه شوهرش در آنجا زندگی می‌کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که اشلی زمانی که با شوهرش در خانه تنها بوده، با شلیک گلوله او را به قتل رسانده است. این زن مدعی بود در دفاع از خودش مرتکب قتل شده و در آن زمان به اتهام قتل درجه2 دستگیر شد و از سوی رسانه‌ها به «قوی سیاه» معروف شد؛ نامی که به فیلم «قوی سیاه» که در آن ناتالی پورتمن، بازیگر معروف هالیوود نقش یک بالرین جوان را بازی می‌کند، اشاره داشت. اشلی در دادگاه گفت که روز حادثه او و شوهرش با هم دعوا کردند و شوهرش با چیزی شبیه چکش به سرش ضربه زد. وی نیز که تصور می‌کرده شوهرش قصد کشتن او را دارد، با اسلحه به او شلیک کرده تا جانش را نجات دهد.

ادعای اشلی اگرچه باعث شد که قضات دادگاه ‌ابتدا او را به قتل درجه2 محکوم کنند اما دادستان‌ها استدلال کردند که اظهارات این زن متناقض است؛ چراکه نحوه شلیک گلوله‌ها به مقتول نشان می‌دهد که یکی از گلوله‌ها از پشت سر و زمانی به او شلیک شده که در حال دورشدن از متهم بوده است. آنها همچنین مدعی شدند که اشلی به این دلیل شوهرش را به قتل رسانده که بتواند حضانت فرزندانشان را بگیرد.

در این شرایط بود که چند روز پیش آخرین جلسه محاکمه قوی سیاه در دادگاهی در فلوریدا برگزار شد و قضات دادگاه اشلی را به قتل عمد محکوم کردند و این یعنی وی با مجازات 30سال زندان روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 872558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آقا پسر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    خوب شد با من ازدواج نکرد