سریال «غریبه» سروش محمدزاده هم مثل اکثر سریال های دو سال اخیر تولیدش آنقدر طولانی بود که حواشی زیادی برایش به وجود آمد. یکی از این حواشی اختلافات میان وحید جلیلی و نویسنده سریال است.

سریال غریبه

همشهری آنلاین: با پایان تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی؛ این سریال به زودی جایگزین سریال «سرزمین مادری» می‌شود.

• سروش محمدزاده که پیش از این چند سریال ساخته؛ آخرین آنها مجموعه «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر تولید شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور می‌پرداخت. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» را در تلویزیون بر عهده داشته است.
• در سریال جدید این کارگردان ۴۵ ساله بازیگرانی چون پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن، محیا دهقانی، رضا فیاضی و...بازی می کنند.
• داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.
• در کارنامه کاری محمدزاده، کارگردانی فیلم سینمایی «چهارشنبه» و سریال شبکه نمایش خانگی «سیاووش» دیده می شود.
• در یک هفته گذشته صحبت هایی درباره اختلافات عباس نعمتی نویسنده این سریال و وحید جلیلی قائم مقام رسانه ملی شده است. البته این اختلافات به سال ۹۸ برمی گردد. حالا با این که جلیلی در سازمان حضور دارد، نام نعمتی هم در تیتراژ سریال به عنوان نویسنده دیده می شود.
• وقتی نعمتی «بوی باران» را نوشت و این سریال محمود معظمی کارگردانی کرد. این سریال توانست مخاطبان زیادی را داشته باشد اما همین سریال مورد هجمه های زیاد قرار گرفت و قلمفرسایی های جلیلی و نعمتی اوج گرفت. حالا با گذشت بیش از ۶ سال کار دیگری از نعمتی در حالی روی آنتن می رود که جلیلی خود در سازمان است.
• به زودی پخش این سریال پلیسی- خانوادگی پخش خودش را در حالی آغاز می کند که جواد فرحانی درباره این سریال می گوید: این سریال اولین مجموعه عاشقانه و پلیسی است. یکی از لوکیشن های سریال در خارج از کشور، ترکیه بوده.

کد خبر 872705
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha