سمیعی درخصوص اینکه قرارداد مرادمند تمدید شده ولی در تمرینات حضور ندارد، عنوان کرد: آقای مرادمند از بازیکنان شایسته و خوش‌اخلاق است.

محمد حسين مرادمند

به گزارش همشهری آنلاین محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنانی است که هنوز وضعیت او برای فصل آینده نامشخص است. مدافع گلزن دربی که در سکوت تمرینات خود را انجام می‌دهد، بیشتر با فعالیت‌های فضای مجازی خبرساز شده بود.

او که چند هفته قبل با پاک کردن پست‌های اینستاگرامی‌ خود در لباس استقلال به شایعات پیرامون پیوستن به پرسپولیس دامن زده بود، در نهایت تصمیم گرفت تا راهی تیم رقیب نشود که البته داشتن قرارداد با آبی‌ها نیز در این موضوع اثرگذار بود.

حالا نیز مدیرعامل استقلال اعلام کرده که باشگاه با استفاده از قوانین سازمان لیگ قرارداد مرادمند را تمدید کرده‌اند، مشخص می‌شود که او برای تعیین تیم آینده‌اش، نیازمند توافق با آبی‌پوشان است.

سمیعی درخصوص اینکه قرارداد مرادمند تمدید شده ولی در تمرینات حضور ندارد، عنوان کرد: آقای مرادمند از بازیکنان شایسته و خوش‌اخلاق است. او از نظر فنی و اخلاقی بازیکن خوبی است و جزو بازیکنانی بود که باشگاه با نوتیس قراردادشان را تمدید کرد.

او ادامه داد: ابهامی‌ در آیین‌نامه بود که آیا همین نوتیس کفایت می‌کند یا باید قرارداد مجدد ثبت شود. ان‌شاالله در یکی دو روز آینده با خودش یا مدیربرنامه‌اش جلسه خواهیم داشت تا این موضوع تعین تکلیف شود.

مرادمند از تیم گل‌گهر سیرجان پیشنهاد جدی داشت و باید دید که بالاخره او راهی چه تیمی‌ خواهد شد.

کد خبر 872750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غیرت جنوب IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    2 2
    تیم رقیب پرسپولیس) اون را نخواست ، ۳تیم (تراکتور ،استقلال و سپاهان) هستند که وقتی مازادهای تیم رقیبشان(پرسپولیس) را می گیرند میشه بمب براشون و تو دلشون عروسی است
  • اس اس JP ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    6 1
    همه جا دور زد مشتری پیدا نکرد حالا هم میخواد برگرده، نیازی بهش نداریم بره هر جایی می‌خوانش
  • Amin IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    2 1
    لطف کنید زدش کنید هوادار خواهان اینجور رفتاری نیست حاشیه درست میشه حتی اگه بازیکنی با کادر مشکل داشت نباید رنگ عوض کنه ما امثال شریفات رو برا همین دوست داریم کم لطفی بهشون شد ولی آبی و در سکوت رفتن از استقلال ولی همیشه محبوبن نه اینا