آمریکایی ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهند برد.

ایران اسرائیل موشک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از العهد، رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که رژیم اسرائیل تلاش می کند نحوه واکنش ایران و حزب الله را دریابد اما در عین حال نمی خواهد به گونه ای عمل کند که به نفع جبهه مقاومت باشد.

این رسانه نوشت: آمریکا در پشت پرده با کشورهای ائتلاف به دنبال مقابله با حمله ایران است و از آن هراس دارد که ایرانی ها از حمله قبلی که طی آن پهپادها و موشک های شلیک شده رهگیری شدند، درس گرفته باشد. آمریکایی ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهند برد.

یدیعوت آحارنوت در ادامه به اهدافی اشاره کرده است که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت و عبارتند از کنست، دفتر نخست وزیری، مقر اقامت نخست وزیر، وزارت جنگ در تل آویو، پایگاه های نیروی هوایی، پایگاه های اطلاعاتی و مقرهای موساد و شاباک.

این رسانه نوشت: بیم هدف قرار گرفتن برخی زیرساخت ها مانند نیروگاههای انرژی، بنادر، فرودگاه ها، انبارهای آمونیاک، مراکز سوخت، تقاطع ها و جاده های اصلی وجود دارد.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: احتمال هدف قرار گرفتن اسرائیلی ها در تل آویو، حیفا و دیگر شهرها وجود دارد. این اقدام به طور حتم به گسترش درگیری منجر می شود و این موضوعی است که آنها از آن اجتناب می کنند و بنابرین احتمالش کم است.

رسانه مذکور همچنین از پیش بینی در این رژیم درباره حملات سایبری خبر داده است که سامانه های هشداری و ارتباطاتی را فلج می کند.

کد خبر 872760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    2 1
    ان شاء الله ایران اسلامی طوری بزنه که اسقاطیل و متحدانش ندانند و نفهمند که از کجا و چگونه و چطور ضربه خوردند... ان شاء الله طوری بزنه که دیگه اسقاطیل نتواند بلند بشود و از شدت صدمات حتی فکر پاسخگویی هم به ذهنشان نرسد...
  • محمدعلی فرش چیان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    اینها ترور کردند.ما هم باید ترور کنیم. موشک زدن باعث درگیری میشه.آقا برای همین دست نگه داشته اند