رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی به آخرین تحولات منطقه از جمله ترور شهید هنیه و انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس پرداخت.

الحوثی رهبر انصار الله

رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی به آخرین تحولات منطقه از جمله ترور شهید هنیه و انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس پرداخت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از المسیره، «سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی گفت که از زمان جنایت ترور اسماعیل هنیه و فرمانده جهادی بزرگ فواد شکر، تحولات بر تمام منطقه تاثیر گذاشته است.

وی تاکید کرد: در جنایت های اخیر دشمن، رهبران امت و مردان مسلمانی هدف قرار گرفتند که نقش متمایزی در حمل پرچم جهاد و مقابله با دشمن اسلام داشتند. نبرد با دشمن صهیونیستی اکنون در اوج خود است. هدف دشمن بر هم زدن مقاومت و ثبات جنبش حماس و تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیری این جنبش بود، درحالی که بعد از جنایت بزرگ همبستگی کامل در مقاومت اسلامی حماس به وجود آمد. حماس به فعالیت و همبستگی خود ادامه داد و با جنایت دشمن، اختلافات، ضعف و یا تغییر موضع ایجاد نشد.گردان‌های القسام نیز بعد از جنایت ماموریت جهادی خود را به خوبی و تاثیرگذاری زیاد انجام داد.

سید الحوثی با اشاره به انتخاب السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد: انتخاب فرمانده بزرگ یحیی السنوار که دوست و دشمن، صلابت، ثبات و مهارت او در فرماندهی را می‌شناسند، به تنهایی پیامی مهم برای دشمن اسرائیلی است. انتخاب السنوار تاکیدی روشن بر تداوم ثبات و جهاد است.

کد خبر 872802
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha