باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد با دروازه‌بان اهل بوسنی خود باید مبلغ هشت میلیارد تومان پرداخت کند.

کیوسفسکی

به گزارش همشهری آنلاین اشگاه استقلال پیش از آنکه تکلیف حضور نکونام به عنوان سرمربی مشخص شود و درشرایطی که صحبت از حضور سیدحسین حسینی در یک تیم اروپایی بود، با یک دروازه‌بان اهل بوسنی به توافق رسید تا در نقل و انتقالات عقب نماند.
این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که در آن ایام بلاتکلیفی درباره پست شماره یک در این باشگاه موج می‌زد اما با گذشت زمان اوضاع تغییر کرد و سیدحسین حسینی با کسب مجوزهای لازم در استقلال ماند و نکونام نیز پس از قطعی شدن حضورش در ترکیب آبی‌ها اعلام کرد که جز حسینی دروازه‌بان دیگری را برای این پست نمی‌خواهد. مدیران استقلال ابتدا تصور می‌کردند می‌توانند کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی را به تیم دیگری منتقل کنند تا این مشکل برطرف شود اما چنین نشد و تا کنون تیمی خواهان جذب این دروازه‌بان نشده است.
از سویی خود کیوسفسکی نیز به دنبال تداوم حضور در استقلال است و قصد دارد در این باشگاه به بازی ادامه دهد که اگر اینطور شود، دردسر بزرگی برای باشگاه استقلال شکل خواهد گرفت و باید دستمزد این دروازه‌بان پرداخت شود. مدیران استقلال امیدوار بودند با فسخ قرارداد توافقی به نوعی دچار ضرر کمتری شوند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد با دروازه‌بان اهل بوسنی خود باید مبلغ هشت میلیارد تومان پرداخت کند.

کد خبر 872981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 0
    قرضی به لیک یک یا به عنوان سرباز خارجی بدین به ملوان!!!! نه اصلا جای جلالی یا نورافکن بره خدمت چطوره