رحمان عموزاد در نیمه‌نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل اسماعیل موسوکایف از مجارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. از نکات جالب پیروی رحمان عموزاد خوشحالی او به سبک امیرحسین زارع بود که برای خودش تاجگذاری کرد.

رحمان عموزاد

به گزارش همشهری آنلاین آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با شکست قاطع قهرمان جهان از مجارستان راهی دیدار نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

خوشحالی خاص رحمان عموزاد را اینجا ببینید:

در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی برابر اسماعیل موسوکایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان و دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ به روی تشک رفت وبا نمایشی مقتدرانه و بی‌نظیر در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و با گرفتن انتقام شکست سال پیش در رقابت‌های جهانی بلگراد، راهی فینال شد تا سومین و آخرین فینالیست کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها باشد. عموزاد ظهر فردا یکشنبه حدود ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه برای کسب مدال طلای المپیک به روی تشک خواهد رفت. عموزاد در سه کشتی خود ۲۹ امتیاز گرفت و حتی یک امتیاز هم از دست نداد.

فیلم پیروزی رحمان عموزاد در نیمه نهایی المپیک را ببینید:

عموزاد پیش از این در دور نخست برابر زین ردرفورد دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی سپس برابر اسلام دودایف از آلبانی با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه ۴۰ ثانیه با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده ایران در ۲ وزن پایانی این رقابت‌ها، ظهر امروز شنبه به وقت ایران در دور نخست برابر احمد تاج‌الدین‌اف کشتی گیر روسی‌الاصل بحرین و دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. تاج‌الدین‌اف تا دقایقی دیگر در نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.

کد خبر 873221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha