در روزهای اخیر، افراطیون مدعی اصلاحات در داخل و از جمله روزنامه‌های سازندگی و شرق، همصدا با بی‌بی سی و اینترنشنال و ربع پهلوی، همگی با هم مجری «پروژه تحریف» شده‌اند. یک سؤال؛ آیا این دو طیف حامی حقوق زنان هستند؟!

کیهان

به گزارش هشمهری آنلاین، کیهان نوشت: درخشش ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران و از جمله بانوان ایرانی در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس، این روزها در صدر اخبار قرار گرفته است. نکته مهم اینجاست که بانوان ورزشکار کشورمان با حجاب در این رقابت‌ها شرکت کرده و مدال‌های رنگین کسب کرده‌اند.

مدال نقره ناهید کیانی و مدال برنز مبینا نعمت‌زاده، مردم ایران را شاد کرد. اما در نقطه مقابل، این موفقیت دختران غیور ایرانی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک، خشم و عصبانیت جریان معاند در خارج از کشور و جریان غربگرا در داخل کشور- طیف تندرو مدعی اصلاحات- را در پی داشت.

ناهید کیانی، اولین زن ایرانی است که با پوشش اسلامی به فینال رقابت‌های المپیک راه یافت و مدال نقره را از آن خود کرد. اما جریان معاند و جریان غربگرا، تحمل دیدن این موفقیت بزرگ را نداشت. چه آنکه ناهید کیانی در جریان این رقابت‌ها، کیمیا علیزاده، ورزشکار بلغارستانی را هم شکست داده بود و جریان معاند و جریان غربگرا از این رویداد به شدت عصبی و سرخورده بودند.

براساس مشاهدات میدانی توسط تماشاگران ایرانی، جریان معاند در رقابت‌های ناهید کیانی، با خرید انبوه بلیط سالن رقابت‌ها، در پی آن بود تا از لحاظ روحی و روانی، ورزشکار کشورمان را دچار مشکل کرده و از موفقیت وی در رقابت‌ها جلوگیری کنند. بهترین نتیجه برای جریان معاند و ضدانقلاب، باخت و شکست ورزشکار زن ایرانی بود. اما ناهید کیانی، هم رقبای خود را در داخل میدان مسابقه شکست داد و هم جریان معاند و جریان غربگرا را ضربه فنی کرد.

دو گزینه؛ «سانسور» یا «تحریف»؟!

در نهایت ناهید کیانی با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، مدال نقره را کسب کرد. جریان معاند و جریان غربگرا در مواجهه با این مسئله، دو گزینه در مقابل خود داشتند، یکی سانسور این موفقیت بزرگ بود و دیگری تحریف این موفقیت بزرگ، خب، سانسور اصلا گزینه مناسبی برای این طیف نبود، چرا که این کار در مقابل دیدگان مردم و افکارعمومی به قول معروف، «تابلو» بود و «توی ذوق» می‌زد.

بنابراین جریان معاند و جریان غربگرا- در اتحادی نانوشته با یکدیگر(البته در حالت خوشبینانه)- سراغ پروژه «تحریف» رفت. چگونه؟! این دو طیف ضمن تجلیل از ناهید کیانی، از کیمیا علیزاده، ورزشکاری که به وطن و مردم خود پشت کرده و زیر پرچم کشوری بیگانه در رقابت‌ها حاضر شده بود نیز تقدیر کرد.

در حقیقت این دو طیف، در پوشش تجلیل از ورزشکار زن ایرانی، «وطن فروشی» را تطهیر کردند. بر همین اساس روزنامه‌های زنجیره‌ای از جمله سازندگی و شرق در صفحه اول، تصویر ناهید کیانی و کیمیا علیزاده را کنار هم قرار داده و با تیترهای «دختران تاریخ ساز» و «دختران سرزمین مادری» به پیاده سازی پروژه تحریف پرداختند.
این در حالی است که به هیچ عنوان نمی‌توان ناهید کیانی و کیمیا علیزاده را در یک کفه ترازو قرار داد. کیمیا علیزاده در مقابل ناهید کیانی باخت، اما وی خیلی پیش‌تر از این‌ها، باخته بود. آن روزی که به وطن و مردم خود پشت کرده و زیر پرچم بیگانه رفت.

«سرباز پیمانکار» بی‌نام و نشان

در روزهای گذشته، شرکت «Nike» در یک تیزر تبلیغاتی، متنی برای ‎کیمیا علیزاده نوشته بود تا وی آن را روخوانی کند. متن مذکور این بود:«من وطنم را باختم، همه چیزم را باختم، به غیر از انگیزه پیروزی‌ام». یکی از فعالین رسانه‌ای در توصیف این متن نوشت: «این همان پیامی‌ست که سالهاست به جوان ایرانی تلقین می‌کنند؛ وطن‌ و هویت‌ات را رها کن و فقط به پیروزی فردیت بچسب، زیر هر پرچمی، با هر لوگو و برندی، برای هر رسانه‌ای، با هر شرایطی.مهم فقط «پیروزی» فردی خودت است. با همین پیام است که از جوان ایرانی «سرباز پیمانکار» بی‌نام و نشان می‌سازند و در مقابل وطنش قرارش می‌دهند. کاش کیمیا علیزاده متوجه فریبی که خورده، بشود...»

بله، کیمیا علیزاده، فریب خورده‌ای است که همه چیز خود را از دست داده است. سؤال اینجاست؛ چه کسانی این شکست بزرگ را به کیمیا علیزاده تحمیل کردند و به قول معروف، وی را هُل دادند؟! پاسخ روشن است؛ جریان معاند در خارج از کشور و جریان غربگرا در داخل کشور. در حقیقت این دو طیف، زیر پای این ورزشکار سابقا ایرانی، پوست موز انداختند و وی را از راه به در کردند. البته این به معنی بی‌تقصیری این فرد نیست. کیمیا علیزاده، آلت دست جریان معاند و جریان غربگرا شد و با وجود نصیحت‌های دلسوزان، مسیر غلط و پرخسارت را انتخاب کرد.

طنز ماجرا اینجاست که...طنز ماجرا اینجاست که ربع پهلوی عیاش و بی‌سواد هم به میدان آمده و مدعی شده که «ناهید و کیمیا هر دو برنده‌اند و جمهوری اسلامی بازنده است.» این در حالی است که اولا ناهید کیانی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران درخشید و ثانیا کیمیا علیزاده هم پیش از این زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به مدال المپیک دست یافت و پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کرد.

ربع پهلوی در حالی ژست حمایت از زنان به خود گرفته است که در زمان رژیم پهلوی، زنان در هیچ‌کدام از عرصه‌ها و از جمله در رقابت‌های ورزشی، هیچ جایگاهی نداشتند. در زمان روی کار بودن رژیم پهلوی، رسانه‌ها نوشتند که «چرا حتی یک ورزشکار زن به المپیک نرفت؟؛ آیا زن‌ها و دختران ایرانی از حیث نیروی جسمانی از دخترها و زن‌های سایر کشورها کمتر هستند؟»؛ ربع پهلوی به‌جای این اظهارات خنده‌دار و شاذ، بهتر است کمی تاریخ بخواند و ببیند پدر و پدربزرگش چه بلایی بر سر مردم ایران و از جمله زنان ایرانی آوردند.

همصدایی سازندگی و شرق با بی‌بی سی و اینترنشنال

در روزهای اخیر، افراطیون مدعی اصلاحات در داخل و از جمله روزنامه‌های سازندگی و شرق، همصدا با بی‌بی سی و اینترنشنال و ربع پهلوی، همگی با هم مجری پروژه تحریف شده‌اند. یک سؤال؛ آیا این دو طیف حامی حقوق زنان هستند؟!

مریم رجوی، دختر تاریخ ساز! و عبدالمالک ریگی، پسر تاریخ ساز ایران!

پاسخ قطعا منفی است. اگر به جریان معاند باشد، بعید نیست که از مریم رجوی به عنوان «دختر تاریخ ساز»! و «دختر سرزمین مادری»! و از عبدالمالک ریگی با عنوان «پسر تاریخ ساز»! و «پسر سرزمین مادری»! نام برده و تجلیل کند.

جریانی که قهرمانش، «قاتل یک زن» است!

از سوی دیگر، افراطیون مدعی اصلاحات اصلا در جایگاهی نیستند که ژست حمایت از زنان به خود بگیرند. این طیف همان جریانی است که از شهردار به ظاهر اصلاح‌طلب تهران را که با پنج گلوله، همسر جوان خود را به قتل رسانده بود، قهرمان ساختند و مقتول را آماج توهین و تهمت قرار دادند. به نظر شما، جریانی که قهرمانش، «قاتل یک زن» است، می‌تواند ژست حمایت از زنان به خود بگیرد؟!

درخشش بانوان ورزشکار جمهوری اسلامی ایران، جریان معاند و جریان غربگرا را حسابی کلافه و سرشکسته کرده است. این دو طیف در حال تقلا و دست و پازدن هستند. برای همین با حاشیه سازی در پی آن هستند تا روایتی تحریف شده به خورد افکار عمومی بدهند.

درخشش بانوان ورزشکار کشورمان یک‌بار دیگر نشان داد که «پرچم بالاست»؛ پرچم عزت ایران و ایرانی. پرچم عزت جمهوری اسلامی ایران.

هنوز مسیر برای بازگشت مسدود نشده است؛ اما شرط دارد

و اما صحبت پایانی خطاب به کیمیا علیزاده و دیگر افرادی که با ناسپاسی و بی‌انصافی به پرچم و وطن و مردم خود پشت کردند این است که؛ ببینید که جریان معاند و جریان غربگرا چه راحت شما را مثل دستمالی مچاله شده به گوشه‌ای پرتاب کردند. ببینید که چگونه شما را آلت دست قرار دادند؛ کمی تأمل کنید. آخر خط وطن فروشی همین است.

با این‌حال هنوز مسیر برای بازگشت مسدود نشده است؛ اما شرط دارد، شرط اساسی آن، ابراز ندامت و پشیمانی از وطن فروشی و برائت از وطن‌فروشان و عذرخواهی از مردم عزیز ایران و تعهد بر عدم تکرار چنین رفتاری است. اگر این‌قدر آزادگی و شرافت دارید که این اصلاح را انجام دهید، بسم الله

کد خبر 873276
منبع: کیهان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 29
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    13 9
    شماها در قواره تعیین شرط نیستید . او یک ایرانی آزاد است . هر وقت بخواهد می تواند برگردد ...
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    19 14
    ادم که بی جنبه شد و یه کم جایزه و پاداش گرفت . دست و پاشو گم می کنه مثل این دختر که الان چوبشو می خوره
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    11 10
    یعنی خاک بر سر آنانکه وطن فروشی را با تطهیر وطن فروش تجویز می کنند دقیقاً چون آنانکه جنایتهای رژیم فاشیستی و کودک کش اسرائیل را توجیه میکنند
  • .... IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    11 10
    مگه کیمیا گفته من میخوام بیام فرض اومد اینجا کشورش هست همین طوری که برای خودت حق قائلی اونم حق داره
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    10 8
    خانم علیزاده با بقیه کسانیکه بی حاشیه رفتن فرق میکنه ایشان با یه پسر منافق ازدواج کرد وپناهندگی سیاسی گرفت بنا براین آمدن به وطن برای خانم علیزاده شرایطش فرق میکنه