شهرداران مناطق تلاش خود را برای بهسازی مناطق تهران انجام می دهند. تا کم و کاستی هایی که در محله های تهران وجود دارد به مرور رفع شود .

عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار

همشهری آنلاین:اقدامات عمرانی و خدماتی در تمام مناطق و محله های تهران بر اساس اولویت بندی در حال انجام بوده و تهران به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

منطقه یک

قراردادهای کمیسیون معاملات متوسط در نواحی که مدت ۱۰ سال بر زمین مانده بود، به نتیجه رسید و پروژه‌های توسعه محله‌ای وارد فاز اجرا شد.

منطقه دو

شهردار منطقه در دیدار با شهردار شهرحلب بر آمادگی مدیریت شهری برای انتقال تجربه‌های خود در حوزه‌های مختلف شهری به شهر حلب تأکید کرد.

منطقه سه

فعالیت‌های پلیس راهور در محدوده منطقه قابل تقدیر است. حمید جوانی، ‌شهردار منطقه۳در جلسه شورای معاونان ضمن تأکید بر این موضوع از همراهی سرهنگ اسماعیل‌زاده، رئیس پلیس راهور پیشین منطقه ۳ قدردانی و تشکر کرد.

منطقه چهار

مراسم تعزیه اقوام به زبان‌ها و گویش‌های مختلف در بوستان‌های امام‌حسین(ع) و رسالت از امروز از ساعت ۱۷تا ۱۹آغاز می‌شود.

منطقه پنج

در بازدید کارشناس HSE از سرای محله‌ها بیش از ۱۷۵مورد عدم‌رعایت موارد ایمنی مشاهده شد و رفع آنها در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

منطقه شش

خادمان شهرداری و نیروهای جهادی در۳ نقطه پرجمعیت در شهر کربلا مستقر شدند و آماده خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهراباعبدالله الحسین(ع) هستند.

منطقه هفت

پروژه فرامنطقه‌ای بهسازی میدان سبلان ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و خاکبرداری برای رمپ زیرگذر و ساخت جداره‌های بتنی در ضلع شرقی به غربی در دست اقدام است.

منطقه هشت

اجرای نمایش از قفس تا نفس ویژه بانوان امروز از ساعت ۱۴در آمفی‌تئاتر معاونت امور اجتماعی منطقه ۸ برگزار می‌شود.

منطقه نه

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با ۳۰نفر از آزادگان ساکن در منطقه دیدار و از فداکاری‌های آنها قدردانی کرد.

منطقه ده

نخستین پروانه تخریب و نوسازی با تجمیع ۷پلاک در بافت فرسوده محله قلعه بریانک صادر شد و اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و اخذ پروانه تخریب و نوسازی صورت گرفت.

منطقه یازده

شهردار تهران در پویش قرارخدمت شهرداری منطقه۱۱ به دیدار خانواده شهید علی آقا عبداللهی رفت و با اهدای لوح از خانواده شهید تکریم کرد.

کد خبر 873319
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha