همزمان با پایان اکران سراسری «مست عشق» و «سال گربه» سه فیلم جدید از چهارشنبه همین هفته راهی اکران سینماها می‌شوند.

مست عشق

به گزارش همشهری آنلاین، در جلسه یکشنبه، ۲۱ مردادماه شورای صنفی نمایش که در خانه سینما برگزار شد، قرارداد چند فیلم به ثبت رسید و زمان نمایش سه فیلم هم مشخص شد. در این جلسه اعلام شده که فیلم‌های «سال گربه» و «مست عشق» از ۲۴ مردادماه با پایان سقف ۱۴ هفته‌ای اکران، نمایش خود را فقط در گروه سینمایی فرهنگ ادامه خواهند داد.

طبق مصوبه شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم «خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده و «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد ثبت شده است.

فیلم «خانه شیشه‌ای» توسط دفتر پخش «نسیم صبا» در گروه آزاد و «باغ کیانوش» توسط دفتر پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس هویزه اکران خواهند شد.

براساس مصوبه شورا، اکران فیلم‌های «قلب رقه»، «سفر پرماجرا» و «خانه شیشه‌ای» از چهارشنبه ۲۴ مردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.

«قلب رقه» اولین فیلم خیرالله تقیانی‌پور است که در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد. این فیلم بر محور یک ایرانی به نام رضا که تا قلب داعش نفوذ کرده، روایت می‌شود و به عنوان یک فیلم اکشن و جاسوسی، یک عاشقانه در دل التهاب معرفی می‌شود.

همچنین پوستر رسمی فیلم سینمایی «قلب رقه» به تهیه کنندگی سعید پروینی در فاصله سه روز مانده تا اکران این فیلم، رونمایی شد.

محمد روح‌الامین طراحی پوستر «قلب رقه» را برعهده داشته است و طراحی تبلیغات آن در استودیو شهر فرنگ انجام می‌شود.

در «قلب رقه»، شهرام حقیقت‌دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی، مهدی شیخ عیسی، محمدعلی موسوی ایفای نقش می‌کنند.

«خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیرپورکیان با محوریت فعالیت پاپاراتزی‌ها، روایتی از پشت پرده زندگی شخصی سلبریتی‌ها را به تصویر می‌کشد. امیر جعفری، بهاره کیان ‌افشار، شهاب مظفری و نیما شعبان‌نژاد از جمله بازیگران این فیلم معرفی شده‌اند.

فیلم «سفر پرماجرا» ساخته حجت سیفی نیز با درونمایه کودکانه - کمدی حین روایت داستانی درباره وفاق ملی، گشت و گذاری دارد به بسیاری از شهرهای تاریخی و دیدنی ایران و جذابیت‌های توریستی ایران را به نمایش می‌گذارد. در خبرهای منتشر شده از این فیلم، نیما شاهرخ شاهی، لیلا بوشهری، جلیل فرجاد، مسیح سیفی، زهرا عباس زرگری، مرتضی ضرابی، محمدرضا عطایی فر، ملیکا عبداللهی و اصغر نجات و بسیاری از هنرمندان کوتاه قامت همچون حمید ابراهیمی به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده‌اند.

کد خبر 873437
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha