معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از شهادت یکی از ماموران فداکار پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت در شهرستان ملکان خبر داد.

شهید - شهادت - شهادت مامور پلیس - شهادت پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ هاشم شعفی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم سرهنگ بهمن مرندی برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به طور ناجوانمردانه به شهادت نایل شد.

شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی + عکس | قاچاقچیان به طور عمدی و با خودرو مامور فداکار را  زیر گرفتند!

وی ادامه داد: سرهنگ بهمن مرندی در شامگاه ۱۴ مرداد ماه به طور عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شده که صبح امروز به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز آسمانی شد.

وی گفت: در پی شهادت این شهید بزرگوار با تدابیر و دستورات ویژه فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، عاملان شهادت با اقدام قاطع و سریع پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شعفی با تسلیت شهادت این شهید والامقام به امت شهیدپرور استان، همکاران و همرزمان و همچنین خانواده معظم این شهید، تاکید کرد: بی شک نام نیک این شهید بزرگوار تا ابد در قلب مردم و همکاران انتظامی ماندگار خواهد ماند چون او رفت تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی با دعوت از مردم شریف آذربایجان شرقی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید از شهرهای جنوب استان به ویژه شهرستان بناب زادگاهش و شهرستان ملکان که محل خدمت این شهید است، اعلام کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در زادگاهش شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

کد خبر 873487
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha