دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

پس از اینکه قاسم شهبا به دلیل مشکلات شخصی از هدایت تیم فوتبال مس کرمان کناره‌گیری کرد، باشگاه صنعت مس بلافاصله علی سامره را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

علی سامره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، علی سامره که از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فوتبال استان کرمان محسوب می‌شود و سابقه بازی در تیم مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر و گلزنی با لباس این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد، رسماً به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین داوود مهابادی از دیگر چهره‌های شناخته‌شده فوتبال کشور و تیم‌های لیگ دسته یک به‌عنوان مدیر فنی در تیم صنعت مس معرفی شد. سایر اعضای کادر فنی تیم مس نیز طی روزهای آتی معرفی می‌شوند.

علی سامره که از اولین فوتبالیست‌های استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و سابقه بازی در هر سه تیم مس کرمان، مس رفسنجان و مس سرچشمه را دارد، فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه صنعت مس رفسنجان و کرمان آغاز کرد و سپس در لیگ برتر در تیم‌های فجر سپاسی و استقلال تهران به بازی پرداخت. او در تیم استقلال تهران پنج سال بازی کرد و تبدیل به یکی از چهره‌های ماندگار این تیم در فوتبال ایران شد.

سامره که اولین لژیونر فوتبال استان کرمان نیز محسوب می‌شود در سال ۲۰۰۱ میلادی به تیم پروجا در ایتالیا رفت و در تیم‌های الشعب و عجمان امارات نیز بازی کرد. سامره در سال ۸۸ پیراهن مس کرمان را مجدداً بر تن کرد و ۱۰ گل در آن سال با پیراهن تیم مس کرمان به ثمر رساند که اوج درخشش او در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با مس کرمان بود که پنج گل خاطره‌انگیز را برای تیم مس در این رقابت‌ها به ثمر رساند.

سامره که ۲۵ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد از سال ۱۳۹۳ با هدایت تیم‌های پایه باشگاه استقلال تهران وارد دنیای مربیگری شد و یک فصل نیز هدایت تیم مس رفسنجان را بر عهده داشت. وی که سابقه حضور در کادر فنی تیم پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد، فصل قبل به‌عنوان سرپرست تیم استقلال تهران در فوتبال ایران حضور داشت.

کد خبر 873717
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    در این فوتبال رو باید گل گرفت که دلالها میشن مربی و مدیر فنی 432