سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ترور شهید هنیه، بخشی از یک عملیات ترکیبی، شامل اقدامات امنیتی و جنگ شناختی است که با هدف دامن زدن به فتنه‌ها و تضعیف امنیت کشور رخ داد ؛ دشمن در این ترور سعی در ایجاد اختلاف شیعه و سنی داشت.

علی‌محمد نائینی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی‌محمد نائینی روز دوشنبه و در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: در فضایی که با حوادث مختلف رو به رو هستیم ، باید تلاش رسانه ها در کنار امیدآفرینی، ارائه روایت اول باشد .

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:امروز دشمن با بهره مندی از تمام مولفه های قدرت و هوشمندسازی، جنگ همه جانبه ای ، راه انداخته است که همه ابعاد این جنگ را با وجود پیوست های مختلف به پیش می‌برد .

سردار نائینی افزود: سندی توسط یکی از مراکز اندیشه ورزی غربی 25 سال پیش تهیه شد که در آن آمده است،جنگ آینده، جنگ روایت ها است و کسی پیروز است که باور پذیری ایجاد کند و روایت اول را در دست بگیرد و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی ، با تاکید بر این موضوع ، جهاد تبیین را مطرح کردند.
وی گفت: سلاح جنگ جدید ، محتوی و روایت هایی است که دشمن با اتاق های فکر و کمک از سرویس های اطلاعاتی و رسانه های غربی و اندیشکده ها ، در شبکه ای منسجم به عملیات می پردازد، زیرا هدف آنان از بین بردن انسجام مردم است و کار خبرنگاران ، مدیران رسانه و اندیشه ورزان در مقابله با دشمن از این جهت، کار سختی است تا جامعه نسبت به سرمایه های خود دچار تردید نشود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ترور شهید هنیه، بخشی از یک عملیات ترکیبی، شامل اقدامات امنیتی و جنگ شناختی است که با هدف دامن زدن به فتنه‌ها و تضعیف امنیت کشور رخ داد ؛ دشمن در این ترور سعی در ایجاد اختلاف شیعه و سنی داشت و تلاش کرد تا اعتبار زدایی از نهادهای انقلابی و تامین کننده امنیت را به نتیجه برساند و از این رو با هدف قرار دادن میهمان اعتبار میزبان را نیز خدشه دار کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن پاسخ اولیه خود در جنگ شناختی این ترور دریافت کرد، بیان داشت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب و مواضع هوشمندان حماس و خانواده این شهید، تمام محاسبات دشمن در هم ریخت و در این جنگ نیز شکست خورد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: اکنون همه محور مقاومت ، یک موضوع مشترک بنام بیگانه ستیزی را دنبال می کنند و هدف همه در این موضوع ، شکست رژیم صهیونسیتی است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونسیتی اکنون در مقابل افکار عمومی قرار دارد و خبرنگاران حاضر در غزه با تمام تلاش خود ، واقعیت ها را به اطلاع مردم جهان میرسانند تا تصویر ساخته شده توسط رسانه های ، استکبار در مقابل هم قرار گیرد.

سردار نائینی گفت: اکنون دشمن در میدان جنگ دستاوردی نداشته و اهدافی که بیان کرده بود محقق نشد دشمن فکر کرد می تواند قدرت جبهه مقاومت را با ترور هنیه تضعیف کند اما این هدف او نیز با شکست رو به رو شد.
وی افزود: امروز مهمترین کار رسانه, پرداختن به شکست رژیم صهیونسیتی است و موجودیت او را باید به چالش کشید، ملت فلسطین آزادی خواه، سربلند و مورد حمایت افکار عمومی جهان هستند و نگاه ما به حوادث باید نقطه ای باشد و روندها را نگاه کنیم.
سخنگوی سپاه ادامه داد: نتیجه قطعی این جنگ پیروزی فلسطین است و این پیروزی نزدیک است، عملیات های رژیم صهیونسیتی واکنش به قدرت جبهه مقاومت برای خروج از استیصال است.

کد خبر 873865
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha