هماهنگ کننده راهبری شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که باید برای حمله بزرگ ایران به اسرائیل آماده بود.

کربی

به گزارش همشهری آنلاین، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: ما شریک نگرانی (رژیم) اسرائیل در مورد حمله ایران هستیم.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: همتایان اسرائیلی ما معتقدند که ایران یا گروه‌های وابسته به این کشور در روزهای آینده حمله‌ای را (به تلافی شهدی اسماعیل هنیه) آغاز خواهند کرد.

«جان کربی» اضافه کرد: وزیر دفاع آمریکا تغییراتی را در مورد وضعیت نیروهای ما در منطقه انجام داده است. ما انتظارات و نگرانی‌های مشابهی را با همتایان اسرائیلی خود در مورد احتمال وقوع حمله ایران در این هفته داریم.

وی مدعی شد: نیروهای ما در منطقه توانمندی‌های بالایی دارند! احدی خواهان تشدید تنش نیست.

این مقام آمریکایی افزود: نشست روز پنجشنبه برای مذاکرات آتش بس در غزه همچنان در دستور کار قرار دارد و مذاکرات باید به پیش برود. زمان پاسخ ایران می‌تواند بر مذاکرات پنج شنبه آتش بس در غزه تأثیر بگذارد. حمله ایران به اسرائیل ممکن است بزرگ باشد و به همین دلیل است که ما در وضعیت آرایش نیروهای خود تعدیلاتی را انجام داده ایم.

کد خبر 873867
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 0
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار بوده است. دولت وحشی آمریکا جنایتکار هنوز هم از رژیم صهیونیستی کودک کش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند چرا؟ کشتار و قتل عام بیش از 40 هزار غیرنظامی در این مدت 10 ماه در غزه فاجعه انسانی است شهادت 500 نفر از کادر درمان در نوار غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بوده است. آمریکا، انگلیس، اسرائیل، هر سه یک هدف را دنبال می کنند.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    1 0
    بمب‌هایی با حرارت 7000 درجه‌ای؛ آمریکا چگونه عامل اصلی کشتار مدرسه التابعین غزه است؟ رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه التابعین شهر غزه از بمبهای آمریکایی استفاده کرد که حرارت هفت هزار درجه‌ای تولید می‌کنند و واشنگتن با ارسال چنین تجهیزات کشنده‌ای، عملا موافق ادامه نسل‌کشی در غزه است.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    کمک نظامی ۳.۵ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ در فلسطین، غزه، سوریه، لنبان و منطقه است. تمامی این جنایت ها زیر سر شیطان بزرگ امریکاست باید مقاومت برای انها در سراسر دنیا هزینه تراشی کند تا یک ضربه درست و کاری مثل منفجر شدن سفارتشان در لبنان انجام نشود شیطان دست از توطئه بر نمی دارد
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی دسته‌جمعی توسط اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار در غزه باید متوقف شود
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. ترور شهید سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد نقض آشکار منشور سازمان ملل بود
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آمریکا، انگلیس، اسرائیل، هر سه یک هدف را دنبال می کنند
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    تل‌آویو از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تسلیحات آمریکایی در جنایات غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. داعش وحشی از سال 2011 تاکنون از تسلیحات آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی در جنایات عراق، سوریه و منطقه استفاده می‌کند.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    مجامع بین‌المللی شریک جرم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    اسرائیل جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار با تجاوز به سوریه، غزه، یمن، ایران و لبنان به دنبال به آتش‌ کشیدن کل منطقه است
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار دست کار است. از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار دست کار است.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    ایران متأسفانه از سال 1357 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟ جنایت های آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط به خاطر کوتاهی ایران بوده است.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    دولت وحشی آمریکا جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد! دولت وحشی انگلیس جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    بایدن باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. نتانیاهو باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. ارتش آمریکا باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. ارتش اسرائیل باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آمریکا جنایتکار مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار است زمان خروج آمریکا از سوریه فرا رسیده است آمریکا باید خاک سوریه را سریعتر ترک کند. نیروهای آمریکایی باید سوریه را تَرک کنند. نیروهای آمریکایی و سایر نیروهای ائتلاف بین المللی باید سوریه را تَرک کنند. اختلافات بین کردها و اسد را نیز می‌توان از این طریق حل کرد. جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم تروریسم بین المللی هستند. جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار جنگی هستند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    دستور مقام معظم رهبری برای مجازات شدید اسرائیل، اجرایی خواهد شد که دستورات مقام معظم رهبری درباره مجازات شدید اسرائیل و گرفتن انتقام خون شهید اسماعیل هنیه واضح و صریح است.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    اول شما بمب نده به اسرائیل برای توقف جنایات آمریکا اقدامات عملی انجام شود
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آمریکا، شریک جرم جنایت‌های رژیم صهیونیستی است آمریکا، شریک جرم جنایت‌های داعش است
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    دولت جو بایدن جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است. ارتش وحشی آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است. نسل‌کشی مردم فلسطین پروژه مشترک آمریکا و صهیونیسم است وقتی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل کشی فلسطین اشغالی صحبت می‌کنیم، باید روشن باشد این یک نسل کشی مشترک آمریکا-صهیونیستی و یک پروژه مشترک با هدف بی‌خانمان کردن و ریشه‌کنی مردم فلسطین برای ایجاد یک پایه محکم برای کنترل و سلطه بر مردم منطقه است.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    پاسخ ما به اسرائیل حتمی و پشیمان‌کننده خواهد بود پاسخ ما به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به گونه‌ای خواهد بود که آنها را از اقدامات خود پشیمان کند. رژیم صهیونیستی منتظر مجازات سخت باشد رژیم صهیونیستی منتظر مجازات سخت ملت ایران باشد
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون مسئول تروریسم و کشتار در منطقه است. انگلیس جنایتکار از سال 1359 تاکنون مسئول تروریسم و کشتار در منطقه است. اسرائیل جنایتکار از سال 1359 تاکنون مسئول تروریسم و کشتار در منطقه است.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    حمایت مجدد آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیش از 600 هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    حمله گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود. حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود. آمریکا جنایتکار مسئول مستقیم جنایات رژیم تروریست اسرائیل است غربی‌ها جنایتکار مسئول طولانی شدن درگیری‌ها در سوریه، عراق، یمن، اوکراین، لبنان، غزه هستند.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    عجب
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    حمله اسرائیل جنایتکار به مدارس در غزه جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، هر دو شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بودن و هستند. آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان اکنون به طور آشکار در حال توجیه توحش این رژیم در غزه است. واشنگتن می‌کوشد برای فریب افکار عمومی به استدلال‌های اشتباه روی آورد.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    نابودی اسرائیل واجب است و هم به نفع مردم منطقه و جهان است. متأسفانه کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز 100 درصد فقط در مورد جنایت های آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان کواهی کرده اند چرا؟
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    نابودی اسرائیل واجب است و هم به نفع مردم منطقه و جهان است. متأسفانه کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز 100 درصد فقط در مورد جنایت های آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان کواهی کرده اند چرا؟
  • نبوی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    خب داریم می رسیم به جای خوب خوب ماجرا !
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم در منطقه است. اروپا جنایتکار حامی اصلی تروریسم در منطقه است.