مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

درگیری مکانیک ها بر سر مسائل پیش پا افتاده،‌ منجر به تیراندازی و دستگیری آنها شد.

طرح امنيت

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: درگیری عجیب مکانیک های امداد خودرو پایان هولناکی داشت و به تیراندازی منجر شد. یکی از آنها هنوز لباس امداد خودرو به تنش است و میگوید هنوز باورش نمی شود که توسط پلیس امنیت بازداشت شده است.

تعریف کنید چه اتفاقی افتاد که تیراندازی رخ داد؟

باور کنید یک موضوع ساده و پیش پا افتاده جنجال به پا کرد. خودم که الان فکرش را می کنم میبینم اصلا ارزشش را نداشت. آن روز گزارش شد که یک خودروی تصادفی کنار خیابان است. من به یکی از همکارانم گفتم نوبت توست و باید بروی اما یکی از بچه ها به اسم منوچهر گفت من می روم. نوبت منوچهر نبود اما به زور رفت. بعد ازچند دقیقه هم با دوستانش برگشت و دعوا شروع شد. کار به تیراندازی و قمه کشی کشیده شد. ۲۰ تیر در این درگیری شلیک شد و دعوای بدی رخ داد.

کسی هم آسیب دید؟

به صورت سطحی چند نفر زخمی شدند. خوشبختانه دعوا به جنایت ختم نشد درحالیکه ممکن بود اتفاق مرگباری رقم بخورد.

یعنی منوچهر فقط به خاطر نوبتش چنین دعوایی در مغازه شما راه انداخت؟

باور کنید همین بود. مغازه برای من است. راننده هایی که استخدام شده اند یک جورایی مکانیک امداد خودرو هستند؛ امداد خودروی خصوصی. آن روز منوچهر حتی با بچه های دیگر بر سر رنگ پیراهن هم درگیر شد. همدیگر را مسخره میکردند و به کل کل می پرداختند اما در نهایت منوچهر یک دعوای بزرگ راه انداخت. او همیشه پول بیشتر برای یدک کشی می گرفت و شرارت هایش در نهایت ما را هم به دردسر انداخت و باعث شد تا وارد دعوای بدی شویم.

کد خبر 874011

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha