مدال‌آور وزن منهای ۴۹ کیلوگرم تکواندوی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۴ با اشاره به اینکه تلاش خواهد کرد در المپیک لس‌آنجلس طلا کسب کند، گفت: پدرم پس از مدال برنزی که کسب کردم، اشک می‌ریخت.

چانک مبینا نعمت زاده

به گزارش همشهری آنلاین؛ مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم تاریخ‌سازی کنم و با ۱۹ سال سن توانستم مدال برنز المپیک را کسب کنم. خیلی زحمت کشیدم و خیلی تلاش کردم و خدا را شکر که توانستم نتیجه زحماتم را بگیرم.

او ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک لس‌آنجلس بتوانم به مدال طلا برسم.

مدال‌آور وزن منهای ۴۹ کیلوگرم تکواندوی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۴ درباره دیدار سختش مقابل حریف اسپانیایی و شکست رقیبش بیان کرد: قبل اینکه به زمین بروم با استاد صحبت کردم و این باور را داشتم که می‌توانم حریفم را شکست دهم. حریف اسپانیایی مدال نقره المپیک قبل را داشت و دارای رنکینگ ۲ جهان است و خیلی حریف سختی برایم به شمار می‌رفت اما با اقتدار توانستم این حریف را شکست دهم.

نعمت‌زاده با اشاره به اینکه خانواده‌اش همواره او را حمایت کرده‌اند و از زحمات آنها تشکر می‌کند، گفت: خوشحالم که توانستم جواب زحمات آنها را بدهم. پدر خیلی خوشحال بود و از شدت خوشحالی اشک می‌ریخت.

کد خبر 874168
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    5 0
    خدا پدر گرامی شما را حفظ کند.