چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

سازمان وظیفه عمومی فراجا با اشاره به اجرای طرح انصار اعلام کرد که مشمولان دارای ۸ سال غیب و بیشتر از آن با شرکت در این طرح از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره‌مند می‌شوند.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سازمان وظیفه عمومی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غایب دارای هشت سال غیبت یا بیشتر از آن با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور وانتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره‌مند می‌شوند. ازدیگر مزایای این طرح عدم محدویت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (۱۴ الی ۲۱ ماه)، حذف دو ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضافه خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات وحج و به کارگیری مشمولان طرح، متناسب با تخصص، مهارت وتوانمندی افراد است.

همچنین مشمولان غایب در این طرح از امتیازات کسر خدمت تاهل، دو ماه ، فرزند اول، سه ماه ، فرزند دوم چهار ماه و فرزند سوم پنج ماه، کسر خدمت به‌واسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیز می‌توانند استفاده کنند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که این دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری می‌شوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی می‌توانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردار شوند.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان طرح باید در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به نزدیکترین رده‌های سپاه شامل پایگاه های بسیج، حوزه‌های مقاومت ،سپاه استانی، شهرستانی و ... مراجعه کنند.

کد خبر 874408
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha