همه شگفتانه‌های نخستین بازی پرسپولیس در فصل جدید با وجود زمزمه‌هایی که در مورد تعویق لیگ بیست‌وچهارم به گوش می‌رسید، این اتفاق رخ نداد. به این ترتیب پرســپولیس فردا میزبان ذوب‌آهن اســت.

پرسپولیس - ذوب آهن

به گزارش همشهری‌آنلاین، بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در شرایطی انجام می‌شــود که کم و کیف برگزاری آن، از هر جهت غیرقابل پیش‌بینی بود و کسی فکرش را نمی‌کرد سرخ‌ها بعد از قهرمانی در فصل گذشته، نخستین بازیشان در فصل جدید را با این شرایط برگزار کنند. درنظر گرفتن این نکات، بار دیگر به شما یادآوری می‌کند فوتبال ایران تا چه اندازه می‌تواند مفرح و سرگرم‌کننده باشد!

در اراک

بی‌گمان شگفت‌انگیزترین وجه این بازی، به محل انجام آن مربوط می‌شود. ۲تیم تهرانی و اصفهانــی باید در اراک با هم بازی کننــد و این از معجزات و کرامات فوتبال ایران است. با اینکه در تمام طول یک سال گذشته گفته می‌شد کار عمرانی ورزشگاه آزادی امروز و فردا تمام می‌شود اما حالا می‌گویند اصلا امکان برگزاری بازی در آن حتی به طور نصفه و نیمه هم وجود ندارد. بنابراین پرسپولیس در نخستین بازی‌اش در اراک میزبان خواهد بود و معلوم نیست این روند تا چه زمانی ادامه می‌یابد. هفته پنجم باید دربی تهران برگزار شود و اصلا تعجب نخواهیم کرد اگر شهرآورد بیرون از پایتخت باشد.

بدون اوسمار

هنوز هم باورکردنی نیست که اوسمار ویرا بعد از نهایت استفاده از فرصتش به عنوان سرمربی موقت و کسب عنوان قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر، پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده و رفته. اگر روز بازی با مس رفسنجان شــما این حرف را به کســی می‌زدید، احتمالا فکر می‌کرد در حال شوخی
هستید. اوسمار اما واقعا بوریرام تایلند را به پرسپولیس ترجیح داد و از قضا در نخستین بازی فصل جدید لیگ تایلند با ۴گل به پیروزی رسید.

بدون این همه ستاره

همیشه زمزمه‌هایی در مورد جدایی گسترده ستارگان پرسپولیس به گوش می‌رســید اما معموال این اتفاق رخ نمی‌داد. این بار اما تک تک شــایعات به حقیقت تبدیل شــدند. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی به تراکتور پیوستند و عبدالکریم حسن هم به لیگ قطر بازگشت. طبعا تصور
چنین شرایطی برای هواداران خیلی سخت بود.

قبل از سوپرجام

البته این یکی خیلی هم غیرمنتظره نبود و از آنارشیسم حاکم بر فوتبال ایران، انتظاری جز این هم نمی‌رفت. به هر حال با وجود همه تأکیدها بر اینکه امسال دیدار سوپرجام پیش از شروع فصل جدید برگزار خواهد شد، باز هم این اتفاق رخ نداد و دیدار پرسپولیس- سپاهان در سوپرکاپ به زمان نامشخصی موکول شد. فعال قرمزها در هفته اول لیگ باید با دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن مصاف بدهند.

کد خبر 874537
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha