شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
۰ نفر

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده، دامنه نوسان معاملات سهام، برای هفته جاری و از امروز به مثبت و منفی ۲ درصد تغییر کرد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان معاملات سهام از امروز شنبه، ۲۷ مرداد تا پایان معاملات روز چهارشنبه ۳۱ مرداد به مثبت و منفی ۲ درصد تغییر می‌کند.

‌ معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی نیز با دامنه نوسان مثبت و منفی دو درصد ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 874750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    4 0
    یعنی هیچ کس خبر نداره اینا میخواند با بورس چکار کنند از چهارشنبه تا الان قرار بود اطلاع رسانی کنند الان که بازار باز شده خبر میدید + و - 2 درصد. ساعت خبر 09:07 . خسته نباشید سازمان بورس. آقای عشقی استعفا بده برو خواهشا.
  • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    الان دلیل اینکه +6 نشده چیه؟ میخواهید سهم ها حداکثر +2 قفل بشه و شاخص سازی کنید عدد شاخص را بالا بیاوردی؟ این دامنه نوسان را هم کردید یه معضل برای بورس. کم تهدید داشتند سهامداران حالا باید پیگیر باز شدن دامنه نوسان باشند!!! مشالله تمام کارشناسای بورس هم میاند از خطرات منطقه گرفته تا خطرات فرامنطقه و حتی آب هوا و قطع برق و آب و ... انگار احتمال رشد بازار 1 در 1000 میباشد بعد انتظار دارند اعتماد مردم به سرمایه گذاری در بازار بورس را بالا ببرند!! که بیاند بگند دیدتون بلند مدت نبوده اشکال از خود مردمه و طرف بعد 4 الی 5 سال تازه ضررهاش جبران بشه به اصل پولش برسه!! این هم سهامداری در بازار سرمایه ایران!!!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    سوال مثبت منفی 2 جوابگو عرضه و تقاضا و تحرک و جریان در بازار معاملات هست ؟