قیمت خودرو امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در اغلب محصولات با نوسانی که غالباً کاهشی بوده معامله می‌شوند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز در بین محصولات روند ثابتی ندارد و کار خود را ‌نوسانی آغاز کرد. طوری‌که این تغییر قیمتی در بعضی از محصولات به ۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو با تبعیت از نرخ دلار در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی در رکود تابستانی فرو رفته است. البته با وجود این رکود هنوز تعدادی از محصولات در انتظار نشسته و از حرکت ایستاده‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی با توجه به نرخ دلار نوسانی گزارش می‌شوند.

ساینا دنده‌ای S از سدان‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت، اما امروز با افزایش دو میلیون تومانی روی نرخ ۴۰۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که با روند نزولی خود ادامه‌دار شده و امروز نیز با با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۶۹۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دستی V۱ از دسته محصولات ایران خودرو محسوب می‌شوند که با افت ده میلیون تومانی به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

پژوپارس TU۵ از هم‌رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو با افت سه میلیون تومانی به نرخ ۸۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بازار خودرو دنده معکوس کشید؛ افت قیمت ۵ تا ۶۰ میلیون تومانی برخی خودروهای مونتاژی |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده است.

هیوندای النترا از محصولات مونتاژی کرمان موتور با افت ده میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پیکاپ G۹ از دسته محصولاتی که برای حمل‌ونقل بار هم از آن استفاده می‌شود که امروز با افت ۶۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای این شرکت، با کاهش قیمت روبه‌روست و امروز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو دنده معکوس کشید؛ افت قیمت ۵ تا ۶۰ میلیون تومانی برخی خودروهای مونتاژی |  جدول قیمت ها

کد خبر 875077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha