سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر ویژه از شهرداری تهران برای توجه خاص به رویدادهایی همچون نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها، گفت: این حمایتی که در برنامه و بودجه از فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌شود، نشان می‌دهد که این موضوع مورد توجه شورا نیز است.

نادعلی

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا نادعلی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از مرزهای جنوبی و غربی، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی را در مرزها شاهد هستیم و انباشت جمعیت را نداشتیم.

وی افزود: منطقه یک و سه خدمات خوبی را در مرزها ارائه می کردند و امیدواریم تا زمان بازگشت زوار از عراق ادامه داشته باشد. ما در فرودگاه برگزاری آیین بدرقه را به صورت زنده از رسانه ملی دنبال می کردیم که شاهد عظمت این رویداد بودیم و به مرور این برنامه به یکی از مناسک شهر تبدیل می شود.

نادعلی با بیان اینکه مجموعه اتفاقات از جنس رویدادهای فرهنگی در این دوره به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: اقدامات ویژه شهرداری و اقداماتی که در همکاری با سایر دستگاه ها برگزار شد، در ادوار گذشته سابقه نداشت.

وی به بازدید از نمایشگاه سرزمین تمدن ها اشاره کرد و افزود: حجم کاری که صورت گرفته بود در آثار سینمایی فاخر به کار برده می شود و دکور نمادین کشورهای مختلف در کنار هم با استقبال خوب شهروندان روبه رو بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر ویژه از شهرداری تهران برای توجه خاص به چنین رویدادهایی، گفت: این حمایتی که در برنامه و بودجه از فعالیت های فرهنگی انجام می شود، نشان می دهد که این موضوع مورد توجه شورا نیز هست.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید قدر گنج های عظیم را بداند، یادآور شد: وقتی رویدادها در قالب و با ابزار هنر بیان می شود قابلیت انتقال به نسل های بعدی را دارد که سریال سرزمین مادری این کار را به خوبی انجام داد. تعجب می کنیم که چرا این همه سال پخش نشد. امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.

کد خبر 875090
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha