یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همزمان با دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی «شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه مترو» مورد بررسی قرار گرفت.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی «شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه» با بیان اینکه شهردار تهران، سه نفر کارشناس متخصص و معاون حمل و نقل و ترافیک اعضای این مجمع هستند، اظهار کرد: نماینده وزارت کشور جایگزین معاون حمل و نقل و ترافیک در مجمع شرکت مترو شده و بر همین اساس شهردار، سه نفر کارشناس متخصص معرفی کرده که باید بر اساس مصوبات قانونی به تصویب شورا برسد.

وی افزود: شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک و محمد منتظری یکی از مدیران پیشکسوت مترو و اسداله حاجی زمانی معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را به عنوان سه نفر کارشناس متخصص پیشنهاد شده اند.

گفتنی است محسن هرمزی، محمد منتظری و اسداله حاجی زمانی با حداکثر آراء موافق به عنوان اعضای مجمع عمومی شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه انتخاب شدند.

کد خبر 875119
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha