مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

این روزها که گرمای هوا به اوج خود رسیده است، رفتن به مجموعه‌های آبی بهترین تفریح محسوب می‌شود. تعدادی از مدرن‌ترین و بزرگترین پارک‌های آبی در تهران و اطراف آن قرار دارند و با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع خود این امکان را به شهروندان تهرانی می‌دهند که یک تفریح پرهیجان و خنک را تجربه کنند.

پارک آبی

همشهری - سعیده مرادی: حتی برخی از این مجموعه‌ها مانند پارک آبی ارم و پارک ابی اکباتان به بانوان اختصاص داشته و این امکان را فراهم کرده تا آنها به بهترین شکل از امکانات این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.

پارک آبی اکباتان

پارک آبی اکباتان یکی از مجموعه‌های آبی روباز تهران است که امکانات تفریحی مختلفی را برای بانوان ارائه می‌دهد.

ساحل شنی مصنوعی

در مجموعه آبی اکباتان می‌توان از امکاناتی مانند پارک آبی مخصوص کودکان، سرسره آبی، سونا خشک، سونا سرد، حوضچه آب سرد و استخر آب درمانی استفاده کرد. در اینجا همچنین استخر روباز ۳۰ در ۵۰ متر مربعی وجود دارد که امکان شنا را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. در کنار این استخر، ساحل شنی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن قرار دارند. این مجموعه همچنین خدمات درمانی شامل ماساژ و مراقبت‌های پوستی نیز ارائه می‌دهد.

نشانی: شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز سه، خیابان شکوری شرقی

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸

امکانات: کافی‌شاپ، رستوران

مناسب برای: بزرگسالان و کودکان

هزینه: ۳۵۰ هزار تومان

سوار بر سرسره‌های مهیج در پارک‌های آبی

پارک آبی ارم

پارک آبی ارم با مساحتی حدود ۴۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد. این مجموعه یکی از پارک‌های روباز پایتخت است که در اختیار بانوان قرار دارد.

هم تفریح هم آموزش

پارک آبی ارم ظرفیت پذیرش ۴۰۰ نفر را در هر سانس دارد. در اینجا سرسره‌های مهیجی برای گروه‌های سنی ۵ تا ۷۰ سال در نظر گرفته است. استخر ویژه بزرگسالان، استخر مخصوص کودکان، اتاق ماساژ، حمام سنتی از بخش‌های دیگر این مجموعه هستند. در پارک آبی ارم خدمات آب درمانی نیز ارائه می‌شود و حوضچه‌ای برای ماساژ کف پا وجود دارد. در این مجموعه کلاس‌های آموزشی مانند، شنا و ایروبیک نیز برگزار می‌شود. در این پارک آبی کودکان زیر ۱۲ سال نیازمند به همراه بزرگ‌تر هستند.

نشانی: کیلومتر ۴ بزرگراه تهران-کرج، پارک آبی ارم

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۹:۳۰۰ تا ۱۴ و ساعت ۱۴ تا ۱۸۱۸

امکانات: آرایشگاه، فروشگاه و بوفه

مناسب برای: کودکان و بزرگسالان

هزینه: ۱۷۰ هزار تومان

سوار بر سرسره‌های مهیج در پارک‌های آبی

کد خبر 875146
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha