یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای برای محرم نویدکیا، سرمربی تم مس رفسنجان صادر کرد.

نویدکیا

به گزارش همشهری آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی محرم نویدکیا، سرمربی تیم مس رفسنجان پس از دیدار مقابل تیم تراکتور مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل مصاحبه‌های سازمان لیگ فوتبال، وی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با تراکتور درباره اتفاقاتی که برای تیمش در هفته نخست لیگ برتر افتاد، گفته بود: از آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی یک سوال دارم. من یک شکایت از سازمان لیگ دارم. پنجره ما ۴۰ ساعت قبل از برگزاری بازی باز شده در آن ساعت کسی فدراسیون نیست. اصلاً همه این‌ها درست، فردای آن روز چرا کارت بازیکنان من را صادر نمی‌کنند؟ من اصلاً می‌خواهم کارت صادر شود از هفته دوم بازی کند. فکر نمی‌کنم به سازمان لیگ ارتباطی داشته باشد. برای چه کارت‌های ما را صادر نکردند؟ باید به این و آن زنگ بزنی که چه شود؟

او افزود: آقا مدارک ما آماده است و پنجره‌مان هم که باز است شما باید کارت ما را بدهید و مسئولیتش با خودمان است آنقدر جار و جنجال راه انداختند که تیم تراکتور بیشتر از ما پیگیر بود که ببیند ما این بازیکنان را بازی می‌دهیم یا نه. با تمام احترامی که به آنها قائلم آدم‌های باسوادی هستند در رشته‌های خودشان اما در فوتبال در حد مهدکودک تصمیم می‌گیرند و فقط جای تاسف دارد اصلاً قوانین ابتدایی را دارند اشتباه می‌روند. ما ۲۳ ام مدارک داخلی‌مان که به کسی بدهکار بودیم دادیم ولی هنوز پنجره داخلی‌مان باز نشده بود مثلاً آقای نورشرق می‌گفت چرا خارجی‌شان بسته است؟ آقا شما مسئول داخلی هستید شما داخلی ما را باز کنید. اگر ناراحت نمی‌شوید از ۲۳ ام کارتابل‌تان را نگاهی بیندازید. شما وظیفه خوتان را انجام دهید. پنجره خارجی مشکل ماست و من همه این‌ها را می‌دانم. آدم‌هایی خوب و باسوادی هستند اما در فوتبال تصمیمات ابتدایی می گیرند که این اتفاقات می افتد.

کد خبر 875162
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha