دنیای ارزهای دیجیتال روزبه‌روز گسترده‌تر شده و افراد بیشتری در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

برنامه ارز دیجیتال برای اندروید - تصویر 1.jpg	80.8 KB	  ui-button

برای این‌که سود بیشتری را به‌دست آورد و میزان ریسک را کاهش داد، می‌توان از قابلیت‌های نرم‌افزارهایی ازجمله برنامه ترید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج استفاده کرد.

سوالی که در این میان وجود دارد، این است که کدام اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز کاربردی‌تر بوده و امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد؟

باتوجه‌به این‌که برنامه‌های اندروید مختلفی در این حوزه وجود دارند، تصمیم گرفتیم تا در ادامه با معرفی و بررسی بهترین نرم‌افزارها، یک راهنمای کلی برای کسانی که قصد ورود به بازار رمزارزها را دارند ارائه دهیم.

اگر شما هم در این مورد کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

برای فعالیت در بازار رمزارزها، به ابزارهای مختلفی نیاز است که هر کدام از آن‌ها کاربرد به‌خصوص خود را دارند. به‌طورکلی، انواع مختلف نرم افزار خرید و فروش رمز ارز را می‌توان به سه دسته تقسیم‌بندی کرد:

  • صرافی‌ها
  • نرم‌افزارهای تحلیل و دنبال‌کردن قیمت
  • کیف پول‌ها

این سه مدل نرم افزار، تمامی نیازها برای شروع معاملات در بازار رمزارزها را پوشش داده به اپلیکیشن دیگری نیاز نیست؛ درواقع، فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال شامل سه گام «انجام تحلیل و پیش‌بینی قیمت»، «معامله» و «نگهداری از رمزارزها» می‌شود. البته طبیعی است که برنامه‌های دیگری نیز برای انجام کارهای تخصصی‌تر وجود داشته باشند.

صرافی ایرانی

برنامه ترید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای اندروید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

اوکی اکسچنج با فراهم‌کردن محیطی کاربرپسند و امن، این امکان را ایجاد کرده که تمامی افراد با هر سطح از دانش درمورد ارزهای دیجیتال، بتوانند به معامله‌گری بپردازند.

برای استفاده از این برنامه ترید ارز دیجیتال، فقط به ایجاد یک حساب کاربری و انجام احراز هویتی سریع و بدون دردسر نیاز است.

بزرگ‌ترین مزیت این اپلیکیشن ترید ارز دیجیتال، ایرانی‌بودن آن است؛ بدین مفهوم که دیگر نیازی به نگرانی درمورد تحریم‌های مالی نبوده و می‌توان در امن‌ترین حالت ممکن به خرید و فروش رمزارز مشغول شد.

علاوه‌براین، برنامه ترید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای این حوزه محسوب شده و تمامی قابلیت‌ها برای انجام معاملات حرفه‌ای را پوشش می‌دهد.

یکی از بهترین امکانات این برنامه خرید و فروش ارز دیجیتال‌، درنظرگرفتن یک کیف پول داخلی برای کاربران است. بدین‌نحو که دیگر نیازی به استفاده از کیف پول‌های بیرون صرافی و پرداخت کارمزد برای انجام نقل و انتقالات وجود ندارد.

این امر سبب می‌شود که حتی انجام معاملات با حجم پایین نیز کاملا به‌صرفه باشد؛ علاوه‌براین، سرعت انجام معاملات نیز به میزان خوبی افزایش پیدا خواهد کرد.

مزیت دیگری که درمورد اوکی اکسچنج وجود دارد، این است که تمامی پرداخت‌ها و برداشت‌ها از طریق درگاه رسمی بانکی انجام شده و هیچ خطری از جمله سرقت اطلاعات و هک ‌شدن حساب بانکی، کاربران را تهدید نمی‌کند.

لازم به ذکر است که اوکی اکسچنج دارای مجوز فعالیت است و مورد تایید بوده و تمامی فعالیت‌های این صرافی، تحت ‌نظر ارگان‌های مربوطه انجام می‌شود.

برنامه ترید اوکی اکسچنج

صرافی خارجی

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که به‌ جای استفاده از نرم‌افزارهای داخلی مانند برنامه ترید ارز دیجیتال‌ اوکی اکسچنج، از یک نرم افزار ترید خارجی استفاده کنند.

نرم‌افزارهای خارجی تنوع بالایی دارند؛ اما در میان تمامی آن‌ها، شاید بتوان اپلیکیشن ترید بایننس را بهترین گزینه نامید.

این نرم افزار خرید و فروش رمز ارز که از شهرتی جهانی برخوردار است، در حین فراهم‌کردن محیطی ساده برای انجام معامله، قابلیت‌هایی حرفه‌ای را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

یکی از نکاتی که درمورد اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال‌ بایننس باید در نظر داشت، این است که این صرافی، محدودیت‌های زیادی را برای کاربران ایرانی قائل شده است. همچنین در بسیاری از موارد، دارایی معامله‌گران ایرانی در این صرافی مسدود شده‌است.

البته با استفاده از تکنیک‌هایی به‌خصوص مانند تغییر آی‌پی، می‌توان از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد؛ اما بااین‌حال نمی‌توان ریسک این مسئله را به‌صورت کامل از بین برد.

تحلیل و دنبال‌کردن قیمت‌ها

برای انجام معاملاتی پرسودتر، لازم است تا از یک اپلیکیشن ارز دیجیتال که به‌صورت تخصصی برای تحلیل و دنبال‌کردن قیمت رمزارزها طراحی شده‌است استفاده کرد.

برنامه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند که در میان آن‌ها، نرم افزار تریدینگ‌ ویو (Trading View) حرفه‌ای‌ترین قابلیت‌ها را ارائه داده و تقریبا هر چیزی که یک معامله‌گر حرفه‌ای به آن نیاز دارد را پوشش می‌دهد؛ از انواع نمودارها گرفته، تا ابزارهای مختلف برای تحلیل آن‌ها.

البته نرم‌افزارهایی مانند برنامه خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج نیز ابزارهای زیادی را ارائه می‌دهند، اما تریدینگ‌ویو به‌صورت تخصصی برای این کار ساخته شده‌است.

نرم افزار ترید تریدینگ ویو

کیف پول ارز دیجیتال

از دیگر انواع برنامه ترید ارز دیجیتال‌ که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به کیف پول‌ها اشاره کرد. کیف پول‌های ارز دیجیتال‌ که با نام wallet نیز شناخته می‌شوند، ابزارهایی هستند که برای حفظ و نگهداری کلیدهای رمزارزها طراحی شده‌اند.

یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اندروید که بالاترین میزان محبوبیت را نیز دارد، کیف پول تراست ولت Trust Wallet است.

کیف پول Trust Wallet علاوه‌ بر امنیت بالا و برخورداری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها، قابلیت‌هایی مانند Staking را نیز برای کاربران خود فراهم کرده تا درصورت عدم تمایل به خرید و فروش، بتوان دارایی‌ها را برای مدت ‌زمانی مشخص مسدود کرد و از سودی ثابت بهره‌مند شد.

لازم به ذکر است که برای نگهداری رمزارزها از برنامه ترید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج نیز می‌توان استفاده کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا موضوع اپلیکیشن ترید ارز دیجیتال برای اندروید را به‌صورت کامل پوشش داده و بهترین نرم‌افزارهای موجود را معرفی کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم که برای دانلود و نصب برنامه خرید و فروش ارز دیجیتال، فقط به وب‌سایت‌های معتبر مراجعه کرده تا نسخه اصلی آن‌ها دریافت شود؛ چرا که نمونه‌های تقلبی زیادی از انواع نرم ‌افزار ترید در سراسر اینترنت وجود دارند که هدف آن‌ها سرقت دارایی کاربران است.

در آخر، امیدواریم تمامی نرم ‌افزارهایی که معرفی شدند از برنامه ترید ارز دیجیتال‌ اوکی‌ اکسچنج گرفته تا Trust Wallet، برای‌تان مفید واقع شده باشد و شما هم بتوانید تجربه‌ای بی‌نظیر را از فعالیت در بازار رمزارزها برای خود رقم بزنید.

کد خبر 875202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha