محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد با آمدن var دیگر حقی از تیمی ضایع نخواهد شد.

استقلال

نوری در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به برد تیم استقلال مقابل شمس آذر قزوین در اولین بازی لیگ برتر تاکید کرد: در اولین بازی معمولا تیم تغییر و تحول زیاد دارد و بازیکنان جدیدی به تیم جذب شدند از طرفی استقلال چند بازیکن اصلی خود را در این بازی نداشت. اما مهم‌ترین موضوع که نوید خوبی برای هواداران و ما پیشکسوتان داشت آوردن دستگاه var بود تا دیگر حق را ناحق نکنند. در همان هفته اول اگر var نبود استقلال نمی‌توانست به حقش برسد. ما سالیان سال است انتقاد می‌کردیم که هر چه سریعتر var را بیاورید حق تیم‌ها را می‌خورند. مخصوصا حق استقلال را.

وی در خصوص درخشش رامین رضاییان در ترکیب تیم استقلال گفت: رضاییان خوب بود. خیلی در مورد جذب رضاییان انتقاد می‌کردند از جمله اینکه سن او بالا است و اینکه چرا حردانی را رد کردند اما رضاییان ثابت کرد چقدر جذب او به نفع تیم است. به نوعی جواب منتقدان را داد. تو دهن آنها زد تا دیگر حسادت نکنند.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: اسلامی هم عالی بود. در همین اولین بازی جای خودش را در ترکیب اصلی باز کرد. ان شاءالله تیم در بازی با ملوان که ۶ امتیازی است بتوانند پیروز شود. از این لحاظ می گویم بازی با ملوان ۶امتیازی است به خاطر اینکه این تیم با جذب مهره‌های کلیدی سایر تیم‌ها به عنوان سرباز قدرتمند شده است. از سوی بازیکنان جوان و جنگنده ای هم دارد. ضمنا نباید هم فراموش کرد بازی استقلال با ملوان همیشه حساس بوده و بازی خوبی هم در آمده است.
او در خصوص اینکه برخی به جواد نکونام انتقاد کردند که چرا تیمش بعد از گل اول به شمس آذر عقب نشینی کرده و بازی دفاعی را ارائه کرد و در کل انتظار سبک بازی تهاجمی از استقلال دارند گفت: منتقدان که همیشه هستند اگر بازیکنان بهترین بازی دنیا را هم انجام دهند باز هم روی حسادت انتقاد می‌کنند. اما با اضافه شدن کاکوتا، اندونگ و بلانکو و چند بازیکن دیگر که بیرون بودند و تاثیرگذاری بسیاری در سبک بازی تیم خواهند گذاشت مطمئنا بازی تیم هجومی و زیباتر خواهد شد. حتی در بازی با ملوان سبک بازی هجومی‌تر خواهد شد. ما ابزار فوتبال تهاجمی را داریم. اسلامی، رضاییان، مارشایپوف و... بازیکنانی هستند که در فوتبال رو به جلو توانمند هستند. وینگر ها هم همین طور. حتی بازیکنان خط دفاعی مانند زکی‌پور هم این شرایط را دارند.

نوری در خصوص اینکه آیا حضور دستیار خارجی کنار نکونام لازم است تاکید کرد: صد درصد لازم است. دستیار خارجی باید بیاید و به عنوان مشاور کنارش باشد. البته من برای همه دستیاران نکونام احترام قائل هستم اما باید کسی بیاید که وقتی نکونام لب خط تحت تاثیر بازی است بتواند مشاور خوبی بدهد و بازی خوانی داشته باشد. در کل هر چقدر نیمکت ما بهتر و قوی باشد باعث موفقیت خواهد شد.

او درباره جدایی مهدی هاشمی‌نسب از دستیاری نکونام و اینکه بسیاری حضور او روی نیمکت را مفید می‌دانستند اما برخی هم منتقدش بودند گفت: من داستان مهدی هاشمی‌نسب را نمی‌دانم. باید از خود نکونام سوال کنیم. دلیل اینکه امسال او را انتخاب نکرده است چیست؟ شفاف‌سازی کند. اگر نمی‌خواهد حاشیه‌سازی شود حداقل یک مقدار کوتاه توضیح دهد تا هواداران در جریان باشند. اما از نظر من مهدی حاشیه‌ای نداشت و پارسال به تیم کمک کرد.

نوری در پایان تاکید کرد: ان شاءالله تا پایان لیگ VAR باشد و کسانی که در اتاق VAR می نشینند تا پایان صداقت داشته باشند.

کد خبر 875216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 4
    محمدنوری اینقدر عجول نباش فعلا بک مسابقه انجام سده انهم باشمس اذر که در خوش شانسی تمام دقیقه 93یک گل باانهمه حاشیه زدید از هفته ششم عیاروتقعی تبمتان وکارامدی رضاییان مشخص خواهدشد اینقدر زود ذوق زده نباشید شب درازاست وقلندر بیدار
    • احمد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      2 0
      یا تو حسود هستی یا از فوتبای چیزی نمیفهمی باید از اولین بازی تیم را حمایت کرد نوری عزیز دلش با تیم است واقعا تو چی
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 2
    رضائیان تا نیم فصل از استقلال خواهد رفت
  • حمید IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 1
    تنها راه نجات استقلال اخراج نکونام است که تاکتیک ندا د وتیم زیبا بازی نمی کند وچرک و بی تاکتیک نشد تاکتیک
  • علی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    رامین پا طلایی کار خودت را انجام بده و داخل حاشیه نشو به امید موفقعیت در بازیها پا طلایی
  • محمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 1
    جالبه با یه بازی همه این نظرات بی خوده-وقتی یه باخت دادید از عالم و آدم طلبکارید وvar رو هم زیر سوال میبرید شماها-تا فوتبال ایران امثال مثل نوری دارند که هیچی از فوتبال سر درنمیارن و اسطوره های رو خونه نشین کردن وضع فوتبالمون همیشه همینه