گروه خودروسازی سایپا پس از اخذ قیمت، اولین فروش و عرضه محصول جدید خود را برای ثبت‌نام‌کنندگان و نوبت‌دارهای سامانه یکپارچه عرضه خودروها از روز گذشته (شنبه ۲۷ مرداد ماه) آغاز کرده است.

خودرو - شاهین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا پس از اخذ قیمت، اولین فروش و عرضه محصول جدید خود را برای ثبت‌نام‌کنندگان و نوبت‌دارهای سامانه یکپارچه عرضه خودروها از روز گذشته (شنبه ۲۷ مرداد ماه) آغاز کرده است؛ این عرضه در قالب طرح تبدیل برای متقاضیانی است که تمایل دارند خودروی شاهین اتوماتیک خود را با محصول جدید (شاهین پلاس اتوماتیک) جایگزین کنند.

براین اساس متقاضیان حائز شرایطی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نسبت به ثبت‌نام اولیه خودروی شاهین با گیربکس اتوماتیک (CVT) اقدام کرده بودند و چهارشنبه هفته گذشته (۲۴ مرداد ماه) پیامک واریز وجه و تکمیل وجه برایشان ارسال شده، می‌توانند نسبت به تکمیل روند ثبت‌نام و واریز وجه برای محصول شاهین‌پلاس اتوماتیک اقدام کنند.

طبق آنچه که سازمان حمایت به عنوان قیمت مصوب این محصول تعیین کرده، این خودرو به قیمت ۷۵۷ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

در حال حاضر برای ثبت درخواست این خودرو، مشتریان دارای نوبت سامانه یکپارچه که پیامک واریز دریافت کرده‌اند می‌توانند برای واریز وجه علی‌الحساب ۳۷۰ میلیون تومان، با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه سال جاری اقدام کنند.

کد خبر 875381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha