تیم ملی نوجوانان ایران که تحت هدایت عباس چمنیان است در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف اردن، کره شمالی، سوریه و هنگ‌کنگ می‌رود.

تیم ملی نوجوانان

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی نوجوانان ایران زیر نظر عباس چمنیان برای حضور در مسابقات کافا و آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا عازم تاجیکستان شد. تیم ملی فوتبال نوجوانان در این رقابت‌ها امروز (دوشنبه) با ترکمنستان بازی می‌کنند و چهارشنبه هم به مصاف ازبکستان می‌روند تا تکلیف خود را برای مرحله نهایی کافا بدانند.

تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تیم‌های اردن، کره شمالی، سوریه و هنگ کنگ قرار بگیرد. خبرنگار ما پیش از عزیمت تیم‌ملی به تاجیکستان در تمرین این تیم حاضر شد و با محمدامین مهرعلیان، ایلیا احمدی منش و محمد رضا بنی تمیم صحبت کرد.

محمد امین مهرعلیان کاپیتان تیم ملی در خصوص مسابقات کافا و روند تمرینات تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: آمادگی کامل برای تورنومنت کافا داریم و امیدوارم بتوانم نتایج خوبی کسب کنم. عباس چمنیان مربی بسیار خوبی است و تاکتیک‌های لازم را گوشزد کرده است.

ایلیا احمدی‌منش هم گفت: شرایط بسیار خوب است و تاکتیک مربیان را به خوبی انجام می دهیم و امیدوارم نتیجه بگیریم. از سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کرد و امیدوارم با همت بازیکنان در کافا نتایج خوبی بگیریم. من مهدی قایدی و مهدی طارمی را خیلی دوست دارم ولی در خارج از ایران الگوی من لیونل مسی است.

در ادامه محمدرضا بنی تمیم مدافع تیم ملی نوجوانان و تیم فولاد بیان کرد: برای مسابقات کافا آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و با تمام وجود برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. فولاد بهترین تیم‌های پایه را دارد و خودم هم از این تیم به تیم ملی دعوت شدم. به نظرم در جام ملت‌های آسیا اردن یک از سخت‌ترین حریفان ماست و باید تمرینات را به خوبی انجام دهیم.

او در مورد آینده فوتبالی خود گفت: من علاقه زیادی به پیوستن به تیم فولاد و بزرگسالان تیم ملی دارم و می خواهم لژیونر شوم و در تیم الهلال عربستان بازی کنم.

کد خبر 875385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    5 1
    تیم عربستانی پول خرج می‌کنند و ..
  • آریا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    7 4
    سوباسا اوزارا آرزوش بازی در برزیل بود ...و حالا ژاپن ۴ گل به بهترین های دنیا میزنه . بازیکن ما هم آرزوش رسیدن به پیراهن الهلال عربستان..... آینده فوتبال ماهم مشخصه. سالها هم هست که به هیچ فینال آسیایی صعود نکردیم . قهرمانی پیش،کش. آینده شما را تفکرات و نگرش،های شما می سازد
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    4 1
    چون رونالدو رفته این بچه هم میخواد بره تو اول ۴ تا گل حسابی بزن بعد بیا برو باباجون
  • DE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    9 4
    اتفاقأ الهلال تا چندسال آينده يكى از قوى ترين باشگاه هاى جهان خواهد شد عاليه...
  • Ali IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    6 1
    درود بر استاد چمنیان عزیز مرد توانمند وباانرژی و استاد امیدوارم موفق وسربلند باشند آرزوی قلبی و موفقیت تیم ملی نوجوانان ایران و عباس چمنیان