در عجیب‌ترین لیگ دنیا، یزدی‌ها در تهران میزبانی می‌کنند، تهرانی‌ها در قزوین.

ورزشگاه آزادی

همشهری آنلاین- سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته تکلیف ۲مسابقه هفته دوم را که میزبان آنها نامعلوم بود مشخص کرد و تصمیمی گرفت که شرایط فصل جدید را خنده‌دارتر از قبل کرده است. بنا به تصمیم این سازمان، بازی خانگی استقلال در هفته دوم در قزوین برگزار می‌شود و دیدار دو تیم چادرملو و شمس‌آذر نیز به‌جای قزوین در ورزشگاه پاس قوامین تهران انجام خواهد شد!

پیش از این استقلالی‌ها برای اولین بازی خانگی خودشان درخواست میزبانی در ورزشگاه شهرقدس را داده بودند اما این ورزشگاه که در هفته اول میزبان بازی هوادار و خیبر بود در هفته دوم به‌گفته مسئولان سازمان لیگ شرایط میزبانی را ندارد! در عوض ورزشگاه پاس قوامین که که در هفته اول برای بازی تیم هوادار مجوز میزبانی نگرفته بود در هفته دوم میزبان بازی خانگی چادرملو خواهد بود. پیش از این یک بازی دیگر از هفته دوم نیز به شهری غیر از شهر میزبان منتقل شده بود؛ جدال خانگی ذوب‌آهن با هوادار که فدراسیون فوتبال آن را از فولادشهر به مشهد منتقل کرده تا ورزشگاه فولادشهر را برای بازی تیم ملی آماده کند.
در هفته اول دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن به جای تهران در اراک برگزار شد و حالا با احتساب ۳بازی هفته دوم مجموعا ۴بازی طی ۲هفته به شهر ثالث منتقل شده است. این یعنی یک‌چهارم دیدارهای این ۲هفته در شهری غیر از شهر میزبان برگزار می‌شود و یکی از آنها در شهری است که اساسا در لیگ برتر تیم ندارد. بازی ذوبی‌ها به مشهد منتقل شده تا تیم‌ملی در فولادشهر بازی کند، گزینه بهتر این بود که تیم ملی به مشهد برود و ذوب‌آهن در ورزشگاه خودش میزبانی کند اما این اتفاق رخ نداده و دلیل آن را همه می‌دانند. استقلال به دلیل نبودن ورزشگاه در تهران، به شهر قزوین تبعید شده اما همین تهران میزبان بازی تیم چادرملو است که نمی‌تواند در اردکان به میدان برود! جالب اینکه مسئولان فدراسیون همه این اتفاقات را نتیجه قانونمندی خودشان و سختگیری برای تیم‌های لیگ برتری می‌دانند. اما خلاصه ماجرا همانی است که همه می‌دانند؛ سوءمدیریت و بی‌عرضگی در آماده کردن چند ورزشگاه استاندارد برای یک لیگ ۱۶تیمی.

کد خبر 875409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha