فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص موبایل‌قاپی یک سارق که به «خونسرد» معروف شده و همدست موتورسوارش گفت: یک نفر نیست که این کار را انجام می‌دهد، بلکه اینها ۲ گروه هستند.

سردار عباسعلی محمدیان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران از کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت خبر داد.

وی در ادامه از افزایش ۵ درصدی تماس شهروندان با سامانه فوریتی ۱۱۰ خبر داد و گفت: کاهش ۱۲ درصدی تماس مرتبط با سرقت را داشته‌ایم که همین امر نشان‌دهنده کاهش سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی پایتخت از تلاش مأموران پلیس آگاهی پایتخت در شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران تقدیر کرد و افزود: اصل این است که مال‌باختگان بعد از دستگیری سارقان به مال خود برسند چراکه شناسایی مالخر و بازگشت اموال مهم‌ترین اقدام پلیس بعد از دستگیری سارقان است.

وی در پاسخ به سوالی درباره گوشی‌قاپی یک سارق که فیلم‌های آن در فضای مجازی دست به دست می چرخد، گفت: شیوه و شگرد سرقت موبایل همین است که همیشه می‌بینید، اما آنچه رخ داده، یک نفر نیست بلکه ۲ گروه هستند که اقدامات شناسایی هر دو گروه انجام شده و انتشار این فیلم‌ها فقط کار ما را سخت کرد.

کد خبر 875420
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha