براساس داده‌های اعلامی روند قیمتی بازار خودرو در اکثر محصولات نزولی بوده و این عقبگرد قیمتی از یک میلیون تومان تا ۸۰ میلیون تومان در بین محصولات به چشم‌ می‌خورد.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ روند یکسانی ندارد. بازار خودروهای داخلی و مونتاژی غالباً با کاهش قیمت همراه است، اما تعدادی معدودی از خودروهای مونتاژی باز هم افزایشی گزارش می‌شوند.

با ادامه کاهشی شدن نرخ دلار و به تبعیت از آن تمامی محصولات داخلی و مونتاژی نزولی گزارش می‌شود اما تعدادی از محصولات متوقف شده و به اغما رفته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات دنده عقب گرفت.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که طی کاهش قیمت‌های ماه گذشته از کانال یک میلیارد تومان دنده عقب گرفته و این خودرو امروز ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت دارد و با ۹۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

وانت زامیاد (موتور M۲۴) انژکتوری در دو مدل مختلف عرضه می‌شود و از دیرباز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین بشمار می‌رفته که امروز ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۵۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سورن پلاس موتور XU۷P از ارزان‌ترین نوع این خودرو که با افت ۹ میلیون تومانی به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ که از مرز یک میلیاردی گذشته بود اخیراً دنده عقب گرفته و امروز با کاهش شش میلیون تومان به نرخ ۹۲۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

نزول قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی؛ کدام خودرو رکورردار کاهش قیمت شد؟ |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اکثر موارد با کاهش روبه‌روست اما همچنان تعدادی با افزایش قیمت مواجه شدند.

X۵۵ پرو در شمار دیگر محصولات که مانند مابقی خودروها با افت قیمت مواجه شده است این خودرو امروز با افت سه میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

لاماری ایما از ابتدای معاملات امروز با افت ۸۰ میلیون تومانی رکورردار کاهش قیمت در بازار خودرو شده و پس از کاهش با دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم یکی از محصولات شرکت بهمن موتور است که از مرداد سال ۱۴۰۰ به بازار ایران راه یافته و امروز با ریزش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

نزول قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی؛ کدام خودرو رکورردار کاهش قیمت شد؟ |  جدول قیمت ها

کد خبر 875538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha