دادستان تهران از ممنوعیت فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری و گروهی و همچنین الزامی بودن فروش بلیت اربعین در مراکز مجاز با نرخ مصوب و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

بلیت هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین،‌علی صالحی بعد از جلسه با مسئولان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی، به منظور نظارت میدانی شخصا و به صورت سرزده در محل پایانه سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، حاضر شد و ضمن بازدید از تمامی بخش‌های پایانه اظهار داشت: با توجه به رسالت دادستانی تهران در خدمت به زوار ابا عبدالله (ع)، اینجانب به همراه معاونین، تعدادی از قضات و مسئولین اداری، انتظامی و نظامی مستقر در شهر فرودگاهی به منظور بررسی جزئیات عملیات انتقال زائرین شریف، عرض خدا قوت به خادمین، اطلاع بی واسطه از وضعیت موجود و رفع مشکلات احتمالی در این محل حاضر شدم.

وی در این بازدید میدانی ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با زائران از نزدیک وضعیت آن‌ها را بررسی و در خصوص مشکلات ابرازی هریک از آن‌ها دستورات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه حاضر صادر کرد .

علی صالحی دادستان تهران در پاسخ به همشهری درباره فروش بلیت در ایام اربعین گفت: فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری و گروهی ممنوع بوده و گشت تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی به شکایات مردم در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شده و سرپرست دادسرای فرودگاه و دیگر قضات این مرجع مکلف به حضور مستمر و رصد وضعیت موجود هستند.

دادستان تهران همچنین از الزامی بودن فروش بلیت اربعین در مراکز مجاز با نرخ مصوب و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد و یادآور شد: در این بازدید، زائرین، ضمن ابراز رضایت از عملکرد دادستانی تهران جهت نظارت مستمر بر قیمت مصوب بلیت هواپیما، این اقدام را ارزشمند دانسته و خواستار استمرار این نظارت‌های میدانی بودند.

دادستان تهران افزود:‌ اگر کسی گران تر از ۱۰ میلیون تومان بلیط رفت و برگشت خریداری کرده می تواند شکایت کند تا پول اضافی را پس بگیرد.

کد خبر 875625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha