دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس وجوه دریافتی از شرکت تبلیغاتی حاشیه‌ساز را بازگردانده‌اند و به همین دلیل مشکلی برای حضور در هفته دوم لیگ برتر و جدال با بازیکنان تراکتور نظیر بیرانوند ندارند.

فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین، حضور گسترده بازیکنان فوتبال در تبلیغات یکی از فروشگاه‌هایی که کلاهبردار از آب درآمد با واکنش معاون دادستانی استان تهران روبرو شد تا دادستانی تهران در نامه‌ای رسمی خواهان جلوگیری از بازی کردن این بازیکنان نظیر سعید صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و مهدی مهدی پور شود.

این بازیکنان برای دریافت مجوز بازی خود مجبور به استرداد وجه شدند اما تأخیر در انتشار نامه دادستانی تهران شایعه جلوگیری از ادامه حضور آنها از هفته دوم لیگ برتر را به همراه داشته است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد هر چهار بازیکن وجوه دریافتی بابت تبلیغات شرکت کلاهبردار را بازگردانده‌اند تا کارت بازی خود برای فصل جاری را دریافت کنند.

از این رو مرتضی پورعلی گنجی به همراه سعید صادقی از پرسپولیس مشکلی برای رویارویی با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور تبریز در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور ندارند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز پنجشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 875779
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 0
    بیرانوند پس نامیده پولها رو تو بالش زیر سرش پنهان کرده خیلی پول دوست داره نه که اوضاعشربی ریخت بوده و از گدایی یهو دستش به پول و پله رسیده اگه شانس فوتبالی شدن نمی‌آورد الان داشت کیسه سیمان خالی میکرد