سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به آغاز قطع آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق گفت: افراد غیرمرتبط مسئولیتی برای ارائه آمار واردات تلفن‌های همراه قاچاق ندارند.

آیفون 15 پرومکس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا دهقانی‌نیا در پاسخ به سئوالی در مورد اقدامات انجام شده در خصوص قطع آنتن آیفون‌های رجیستر نشده، افزود: با توجه به پیگیری‌های جدی ستاد مرکزی مبارزه با کالا و ارز از اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقداماتی در این راستا صورت گرفته است و اخیرا شاهد نتایج آن هستیم.

وی اضافه کرد: البته اقدامات مورد نظر در این خصوص هنوز تکمیل نشده است و همچنان در حال پیگیری هستیم تا موارد مورد نظر به طور کامل به مرحله اجرا برسد.

دهقانی‌نیا در پاسخ به سئوالی در مورد آمار واردات ۵۰۰ میلیون دلار آیفون ۱۴ و ۱۵ قاچاق که توسط یکی از انجمن‌های تخصصی اعلام شده است، گفت: این دسته از آیفون‌ها رجیستر نمی‌شود. در نتیجه آماری از آن وجود ندارد. انجمن‌های صنفی نیز آمار کشور را احصا و اعلام نمی‌کنند و چنین مسئولیتی نیز ندارند.

بنابراین نباید در حوزه‌های غیرمربوط دخالتی داشته باشند.

کد خبر 875781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرفسور IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 0
    چرا باید انتن گوشی هایی که از اول مهر تا بهمن 1401 که اعلام ممنوعیت واردات نشده بوده و در گمرک ثبت میشده قطع بشه. اول یاد بگیرید به قوانین خودتان احترام بگذارید نه اینکه تر و خشک رو با هم بسوزانید. گوشی که مسافری اومده و ثبت گمرکی شده که قاچاقی نیست الان اون تعدادو گمرکیشونو بگیرید اینقدر هم برای مردم دردسر درست نکنید