سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

محمد دلبری از مسئولان فوتبال ایران به دلیل مشکلات پرسپولیس برای میزبانی از مسابقات خود در لیگ برتر انتقاد کرد.

درگیری در بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین؛ با توجه به پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی و همچنین آماده نبودن ورزشگاه تختی برای میزبانی از مسابقات، پرسپولیس و استقلال برای برگزاری دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر دچار مشکل شده‌اند.

سرخ‌پوشان در هفته اول لیگ برتر در استادیوم امام خمینی اراک از ذوب‌ آهن میزبانی کردند و در حال حاضر هنوز محل برگزاری دیدار این تیم در هفته سوم نیز مشخص نیست.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس امروز در گفتگویی از این شرایط انتقاد کرد و گفت مسئولان باید بابت این شرایط از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنند.

محمد دلبری در این باره گفت: الان پرسپولیس به عنوان پرافتخارترین، محبوب‌ترین و قهرمان فوتبال ایران یک ورزشگاه خانگی جهت مسابقات در اختیارش نیست و برای بازی خانگی باید از تهران بیرون برویم. در واقع میزبان نیستیم. یک ورزشگاه در پایتخت نیست که در آن مسابقات‌مان را برگزار کنیم. این آبروی کشور و نظام است. برای این‌ها باید از مردم عذرخواهی شود.

او ادامه داد: ما به عنوان باشگاه از بدیهی‌ترین حقوق و منابع مالی که در دنیا تعریف شده است، بی‌بهره‌ایم، پس نمی‌توانند از ما انتظار حل این مشکل را داشته باشند. این بر عهده متولی امر فوتبال است. الان تیم‌های محلات حداقل در همان حدی که بازی می‌کنند، زمین دارند. ما در لیگ برتر زمین مسابقه نداریم.

کد خبر 875976
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسرو 💙 IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 2
    شما برادر عزیز که افاضات میکنی حال و احوالتون خوبه؟ میزونی برادر؟ چی میگی برا خودتون " عذرخواهی کنند" کل لیگ پارسال از بازی اول با آلومینیوم بخت برگشته بگیر تا آخر فصل اکثر گلهای تیمتون مشکل داشت و صحیح نبود؟ کسی مگه چیزی گفت یا اینکه جام رو بهتون ندادن؟؟ برو عامو این حرفها رو نزن داداش دست پیش گرفتین تا عقب نیفتین یا اینکه کسی نگه جامهاتون الکی پَلکیه؟؟ اینو که همه ایران میدونن که با زور توپ و تانک و فشار و رسانه و باند بازی پارسال جام گرفتین حالا معذرت خواهی هم میخواین؟؟ من معذرت خواهی میکنم،، آقا معذرت میخوایم که پارسال با خوردن حق تیمهای لیگ برتر قهرمان شدید...
  • روی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 1
    هم رسانه مافیایسرخ حرف مفت میزنه هم این آقا که معلوم نیست از کجا وارد مافیای سرخ شده مافیای سرخ یکی یکی از پشت پرده داره پیداشون میشه کی محمد داوری را میشناسه