نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین؛ نصرالله عبداللهی معتقد است پرسپولیس باز هم بازیکن می خرد!

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید ۴ تیم مدعیان جدی قهرمانی هستند. نصرالله عبداللهی در این باره به خبرورزشی گفت: فکر می‌کنم ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان شانس‌های اصلی هستند و مثل سال‌های قبل رقابت نزدیکی برای رسیدن به عنوان قهرمانی خواهند داشت.

او در مورد اینکه پرسپولیس در هفته اول نتوانست برنده شود هم گفت: شک نکنید پرسپولیس بازهم بازیکن می‌آورد و شرایطش بهتر می‌شود. این تیم دست روی دست نمی‌گذارد که تیم‌های دیگر بازیکن جذب کنند و قطعا جزو مدعیان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند سبک بازی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده است هم گفت: الان تیم حمله می‌کند و در بازی با شمس آذر این موضوع مشهود بود ولی هنوز کادرفنی از همه پتانسیل شان استفاده نکرده اند و چند خرید جدید در هفته اول غایب بودند. حتی اگر فرض کنیم استقلال خوب بازی نکرده است، تیمی که بد بازی می‌کند و پیروز می‌شود، اگر خوب بازی کند حتما پیروز می‌شود.

عبداللهی در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت: حتما شرایط نسبت به سال قبل بهتر شده است چون مربی‌ها با شرایط استقلال بیشتر آشنا شده‌اند و می‌توانند با هواداران و سایر ارکان باشگاه تعامل کنند.

وی در مورد مصاحبه‌های مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی علیه جواد نکونام هم گفت: من هم شنیده ام به هرحال این ۲ نفر استقلالی‌ها هستند و باید تلاش کنند تیم را از حاشیه دور نگه دارند. مهدی خیلی بچه خوبی است و من با او در ارتباط هستم، باید حرف‌هایش را گوش کرد. آتیلا هم بازیکن استقلال بوده و فکر کنم بهتر باشد رو در رو حرف‌هایشان را بزنند تا تیم وارد حاشیه نشود.

کد خبر 875982
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    3 0
    اخه چجوری ما شما رو با محمد نوری مقایسه کنیم باارزش
  • مسعود IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    3 0
    # اخراج نکونام
  • کیسه حقیر IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 0
    بازم کیسه دزدی وبازم نکونام وهاشمی نسب جالبه سقف قرارداد یعنی کیسه همه کارمیکنه مثل پارسال قرارداد هاشمی نسب ۵۰میلیون بود
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 0
    جواد نکونام با شنیدن نام هاشمی نسب این موضوع رو حاشیه می داند ، دور زدن رفیق در این دور زمونه وانفسا رو ببین