پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

با سپری شدن بیش از ۱۰ ماه از جنگ غزه، مقاومت فلسطین در پیامی به جنبش حزب‌الله لبنان، ضمن قدردانی از ایستادگی این جنبش در کنار مقاومت فلسطین برای مبارزه با دشمن صهیونیستی، تأکید کرد که پیروزی نزدیک است.

تسلیحات ضد زره مقاومت فلسطین - تسلیحات حماس

همشهری آنلاین: با سپری شدن بیش از ۱۰ ماه از جنگ غزه، مقاومت فلسطین در پیامی به جنبش حزب‌الله لبنان، ضمن قدردانی از ایستادگی این جنبش در کنار مقاومت فلسطین برای مبارزه با دشمن صهیونیستی، تأکید کرد که پیروزی نزدیک است.

درود به دبیر کل حزب الله لبنان: آن گونه که شبکه المیادین گزارش داده است، مقاومت فلسطین در پیام خود به مقاومت اسلامی لبنان به سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله، شهدا، مجروحان و رزمندگان ثابت قدم این جنبش، سلام و درود فرستاد و پایداری آنان را ستود.

پیام برادری در میان گروه‌های مقاومت: در پیام مقاومت فلسطین خطاب به رزمندگان حزب‌الله آمده است که برادران عزیز، شما بهترین برادر، پشتیبان و مردان وفاداری و مقاومت صادقانه هستید، بیش از ۱۰ ماه است که شاهد مبارزه و جانفشانی شما با عزیزترین داشته‌های خود در مبارزه با دشمنی هستیم که از رویارویی با شما هراس دارد.

لحظات سرنوشت‌ساز تاریخ: مقاومت فلسطین همچنین در پیام خود آورده است که در این لحظات سرنوشت‌ساز تاریخ امت و ناامیدی از [یاری] دور و نزدیک، از قلب غزه این پیام را برای شما می‌فرستیم، دشمن وحشت زده در خیابان‌های نوار غزه روی نوک انگشتانش ایستاده و در ترس و انتظاری دردناک، روزها و شب‌ها را سپری می‌کند.

زمان فتح مجدد دروازه خیبر: در پیام نیروهای مقاومت فلسطینی به مقاومت لبنان همچنین آمده است که دشمن در ارزیابی‌ها و محاسبات خود اشتباه کرد و ما مطمئن هستیم که شما مأموریت خود را به شایستگی انجام خواهید داد، قدرت و جهاد تأثیرگذار شما و بقیه برادرانمان در محور مقاومت از ایران گرفته تا سوریه، عراق و یمن را خواهیم دید، ای قهرمانان مجاهد اکنون زمان پیشروی برای فتح مجدد دروازه خیبر و تلاش برای نابودی «اسرائیل» است، ای کسانی که در مبارزه و صبر و رشادت در نبرد «طوفان الأقصی» با ما شریک هستید، به شما می‌گوییم که پیروزی نزدیک است، پس صبر تا پیروزی و آزادی کامل سرزمین فلسطین عزیز و اماکن مقدس آن.

کد خبر 876311
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha