رییس پلیس آگاهی استان سمنان از سرقت به عنف تلفن همراه نوجوان سمنانی خبر داد و گفت: در کوتاه ترین زمان متهم تبعه خارجی و سابقه دار دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ظهر جمعه با بیان اینکه یک نوجوان سمنانی مورد سرقت به عنف گوشی همراه قرار گرفته بود، ابراز داشت: بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این اتفاق در ساعات خلوت شب و یکی از پارک‌های جنوب سمنان اتفاق افتاد، افزود: متهم از نوجوان در خواست برقراری تماس کرده بود و پس از آن با تهدید چاقو گوشی را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه پلیس موفق به شناسایی متهم در مدت زمان کوتاه شد، بیان کرد: متهم ۳۰ ساله تبعه خارجی با سابقه حمل مواد مخدر و سرقت توسط پلیس دستگیر شد.

گیلانی در ادامه تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های اولیه پلیس به انجام سرقت در پارک اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده با قرار مناسب روانه زندان شده است.

وی بابیان اینکه در مخفیگاه متهم مذکور تلفن همراه شاکی نیز کشف شد، افزود: گوشی به مالباخته نوجوان تحویل داده شده است.

کد خبر 876480
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • نام DK ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگه طرف سابقه دار و خلافکار دارای پرونده بوده میشه مسئولان محترم قضائیه بفرمایند که پس چرا آزاد بوده و مورد رافت قرار گرفته تا برای چندمین دفعه بازهم به دزدی و کار خلافش ادامه بده ؟؟؟؟