وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۱۴ تروریست داعشی در استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور خبر داد. 

وزارت اطلاعات

به گزار همشهری آنلاین، وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۱۴ تروریست داعشی در استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور خبر داد. در متن بیانیه وزارت اطلاعات آمده است:

به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند طی سلسله عملیات‌های انجام شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی - صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی بازداشت شدند. متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند.

از این تعداد ۷ عنصر داعشی در استان فارس و ۷ تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان دستگیر شدند. نتایج حاصل از تحقیقات و بازجویی‌ها متعاقباً منتشر خواهد شد.

در آستانه اربعین حسینی از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نیز از متولیان محترم و دست‌اندرکاران مساجد، تکایا، مواکب و هیآت تقاضا دارد با حفظ هوشیاری کامل، هرگونه موارد و تحرکات مشکوک را سریعاً به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ گزارش دهند.

پیش از این وزارت اطلاعات در تیرماه نیز از دستگیری 79عضو این گروهک تروریستی خبر داده بود. ایضا گفتنی است که در فروردین ماه امسال نیز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خبر داد که دو عنصر داعشی را در قم شناسایی و بازداشت نموده است. وزیر اطلاعات همچنین در گفتگویی که مردادماه داشت از شناسایی 20 داعشی خبر داد که در بین آن‌ها 2 تن از رهبران این گروهک تروریستی قرار داشتند.

گروهک تروریستی داعش در سال گذشته طی چند عملیات در ایران که بزرگ‌ترین آن‌ها حادثه تروریستی کرمان بود و 80 شهید به جای گذاشت، اقدامات خرابکارانه‌ای را از خود بروز داده بودند که نتیجتاً وزارت اطلاعات با درایت و رصدهای مداوم مانع از تکرار این اتفاق تلخ تا به اینجای کار شده است.

کد خبر 876497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha