معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درخصوص خبر منتشرشده درباره استخدام ۶۰۰ آموزگار ابتدایی از میان اتباع توضیح داد.

دانش آموزان اتباع - مدارس اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره ادعای استخدام ۶۰۰ نفر از شهروندان اتباع به عنوان آموزگار ابتدایی در مدارس کشور گفت: این مطلب صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم؛ بنده در هیچ مکانی چنین صحبت‌هایی را مطرح نکرده‌ام.

وی افزود: استخدام معلم برای مدارس کشور قواعد خاص خود را دارد؛ از جمله داشتن تابعیت ایران. به هیچ عنوان موضوع استخدام اتباع افغانستانی به عنوان معلم مطرح نبوده و نیست.

به تازگی خبر جعلی «استخدام ۶۰۰ نفر آموزگار ابتدایی از اتباع افغانستان» در فضای مجازی در حال انتشار است. در این خبر آمده است: در حال هماهنگی با سازمان استخدامی کشور جهت صدور مجوز جذب برای ۶۰۰ نفر از پناهندگان افغان در آینده نزدیک هستیم. برنامه‌های مناسبی هم برای به‌کارگیری تعدادی از دیگر از پناهندگان افغان به عنوان سرایدار یا نیروی خدماتی در دست بررسی است که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

کد خبر 876633
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    2 1
    وقتی تو خود مملکت خودتون اینقدر باسواد بیکار هست چرا به کار گیری افغانی ها را تو برنامه فرار میدید ،چراباید اتباع افغانی را استخدام کنید این خلاف قوانین است ،لطفا اینکار رانکنید
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    2 1
    حالا ايرادی ندارد، استخدام کردی صدای مردم که درآمد، تکذيب می کنی و بعدش آروم آروم کار خودتان را انجام می دهيد، همه کارها را به افغان ها بسپاريد و جوانای ايران هم بيکار باشند. فعلا که 15 تا 20 ميليون افغانی( و نه افغانستانی!) در ايران جولان می دهند و انواع سوبسيدها را می گيرند و بعدش به حساب ايرانی ها گذاشته می شود، اين 600 معلم افعانی هم روی همان جمعيت فوق، و بعدش هم ...
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    2 1
    همیشه اول تکذیب میشود ولی بعد ها واقعیت آشکار مبشود