سیدبشیر حسینی گفت: هیچ برنامه‌ای در عمرم ندیدم که قدر حسینیه معلی برایش وقت گذاشته شود

سیدبشیر حسینی

به گزارش همشهری آنلاین  بشیر حسینی کارگردان «حسینیه معلی» با اشاره به این برنامه و شروع به کار فصل جدید آن به خبرنگاران بیان کرد: ما برای فصل آینده از ۲ ماه پیش شروع به کار کردیم. قاعده ای هم داریم که برای حس شخصی و دلی خودمان اگر نمی شود همه برویم به کربلا یک نفر از استودیو به کربلا برود و کار را به امام حسین (ع) تقدیم کند و اذن بگیرد که برای فصل بعدی کار کنیم.

وی درباره چالش های ساخت «حسینیه معلی» اظهار کرد: من آنقدر که با معلی زندگی کرده ام با خانواده ام نبوده ام و آنقدر شب ها به خانه نرفته ام که همسرم می گوید اگر شبی خواستی به خانه بیایی خبر بده.

حسینی اضافه کرد: هیچ برنامه ای در عمرم نه قبل از «حسینیه معلی» و نه بعد از آن سراغ ندارم که برایش این میزان وقت گذاشته شود و این وقت گذاشتن از سر شوق است. برای «حسینیه معلی» در همین فصل برای اولین بار چند صد بیت سروده شد و همه جوره برای آن کار می شود، همین مدل کار هم هست که برکت دارد.

کارگردان «حسینیه معلی» درباره انرژی در صحنه کار نیز گفت: ما خسته که می شدیم یک روضه ۱۰ دقیقه ای آخر کار دوباره ما را احیا می کرد و این چنین سر خستگی ها دوباره انرژی می گیریم. این فضا برکت امام حسین (ع) است.

وی در ادامه درباره سختی‌های کار عنوان کرد: ما ریزش هم داشته ایم و رویش ما کم بوده است. باید عوامل حرفه ای بیاوریم و شخص حرفه ای که بتواند این میزان کار کند، نداریم. ما ۳۰۰ سفر برای همین برنامه داشتیم و شما ممکن است فکر کنید سفر با هواپیما انجام می شود اما تجربه خود ما این بود که باید از مرکز استان دور شویم تا به آن سنت ها و آیین های (عزاداری) برسیم. چون در مرکز استان همه چیز کلیشه و شبیه پایتخت شده است و حداقل باید ساعت ها از مرکز دور شویم. اما چقدر از عوامل حاضرند این سفرها را بپذیرند. به روستایی می روید که گاهی ریشه های عمیق دعوای فرهنگی دارند و حاضر نیستند با هم کار کنند. گاهی بچه های ما کتک هم خورده اند و امثال این اتفاقات اصلاً ساده نیست و در این حرفه دیده نشده است. برخی که سفر اول را با ما آمدند حتی سفر ۵ روزه را تمام نکردند و بعد از ۲ روز خودشان برگشتند.

در غم و عزاداری هیچ محدودیتی نداریم

وی با اشاره به فصل بعدی این برنامه که ماه شعبان پخش می شود درباره سختی ساخت برنامه مناسبتی در ایام عزاداری و شادی عنوان کرد: برنامه شاد خیلی سخت تر است ما در غم و عزاداری هیچ محدودیتی نداریم و به شوخی به رفقا می گفتیم فقط نمی توانیم قمه زنی نشان دهیم ولی در شادی هیچ چیز نمی توانیم نشان دهیم. متاسفانه شادی های ما آنقدر تنوع ندارد. آیین هایی که داریم هم خیلی یک دست و هم خیلی مدرن شده است و شادی های سنتی ما در حال از بین رفتن هستند.

حسینی درباره راهکارهایی برای نمایش این سنت ها گفت: این می طلبد که ابتدا خود مردم به سنت هایشان افتخار کنند. ما معمولاً خودمان سنت هایمان را دوست نداریم و از آن خجالت می کشیم. امید ما در «حسینیه معلی» این بود که یک بار دیگر مدل عزاداری یا شادی آذری ها را ببینیم و بگوییم، ببینید چقدر جذابیت دارد.

وی درباره زمانی که برای سوژه‌ها صرف می‌شود، توضیح داد: ما در همه کارها خیلی آرمان گرایانه جلو رفتیم و خیلی از رفقایی که می آیند با ما کار کنند پشیمان می شوند. اینقدر وقت می گذاریم و برای یک سوژه و پرداخت آن کار می کنیم که شاید باور نکنید. مهمانی از عراق داشتیم که اطیاف زبیدی همسر شهید محمد الشیبانی راننده حاج قاسم در فرودگاه بغداد بود. برای همین یک سوژه که خروجی اش ۱۰ دقیقه از برنامه بود من یک سفر به عراق رفتم تا گفت و گو کنیم. یک هفته هم او و دخترش به ایران آمدند، گشتند، دخترش را به شهربازی بردیم و بعد برای بار سوم برنامه ضبط شد. او در همه این دفعات بارها خاطرات و روایتش را تعریف کرد و برای همین یک سوژه، بالغ بر ۱۰ روز وقت گذاشتیم.

داور برنامه «عصر جدید» در پایان درباره اینکه چقدر از برنامه سازان حرفه ای مشورت گرفته می شود، اظهار کرد: اگر کسی حرف اجرایی و واقعی داشته باشد ما استقبال می کنیم اما مشکل این است که همه اهل کلی گویی هستند. ما از نهادها برای آیین های مناطق مختلف کمک خواستیم در حالی‌که تحقیقات ناقص بود یا درست نبود چون از اینترنت چند نکته درآورده اند و ما خودمان می دانستیم که اشتباه است.

وی درباره برخی بخش های برنامه که واکنش های منفی به دنبال داشته است یاداور شد: نسبت بازخوردهای منفی به نسبت بازخوردهای مثبت خیلی کم است. ما فضای مجازی را می شناسیم و می دانیم چه صفحه ای چه بخش هایی را با چه هدفی می گذارند. نکته دیگر این است که برنامه بدون نقص وجود ندارد و حتماً اختلاف سلیقه هم مورد دیگری است که باید لحاظ کرد. در فرهنگ هیاتی نکته ای داریم که به حدیث تباکی اشاره دارد و اینکه حتی اگر اشک ندارید تباکی کنید. ما این فرهنگ را معرفی می کنیم ممکن است برخی مخالفت داشته باشند.

حسینی درباره دو حضور برادر روحانی در مناسبت های شاد این برنامه و واکنش های منفی به آنها عنوان کرد: درباره آن دو برادر چون بازخوردها برایمان مساله شده بود، خود ما از مرکز تحقیقات صداوسیما خواستیم تا پژوهش کند. فکر می کنم عددی بیش از ۸۸ درصد بازخوردها مثبت بود و زیر ۱۲ درصد منفی بود. اما در فضای مجازی موجی ایجاد می کنند که فکر می کنید منفی ها خیلی بالاست. چرا این موج ایجاد می شود چون اینها معمم هستند و این یعنی حساسیت مضاعف. ما در برخی سوژه ها خواستیم اصلاً خود را سانسور نکنند.

وی اضافه کرد: روحانی ای هم که کار کودک انجام می دهد از قدیم هم بازخوردهای منفی داشته است. حجت الاسلام راستگو هم چنین بازخوردهایی داشت و حتی از طرف هم صنف های خود این واکنش های منفی را می گرفت.

حسینی در پایان گفت: برنامه برای ما مهم است و اتفاقاً از چندین نهاد می خواهیم بازخورد و نظرسنجی بگیریم و همه جوره وقت می گذاریم.

کد خبر 876734
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 194
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 223
  • اثمر IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خدا قوت ان شاالله که با برنامه عالیتون لبخند امام زمان نصیب تون لشه
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      مگه مجانی کار می کنند وخانواده مهمتر از پوله
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      میتونه به برنامه‌ی دیگه با کمترین هدررفت انرژی انجام بده و همون پول رو بگیره مثل مهران مدیری مگه این اواخر برا صداوسیما چیکار میکرد؟!! ده برابر اینها هم پول میگرفت...پس الکی کار خوب و پرزحمت و چالش که از دل فرهنگ ایرانی اسلامی نشات میگیره رو با این کامنت های منفی و روی هوایی زیر سوال نبر
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      77 24
      خیلی زیبا بود دعایی ک براشون کردی
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    من خودم چند سریع دیدم این برنامه را خیلی برنامه خوبی بود
  • معلم IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    تو می گویی فقط یکبار چهار ساعت در خاکی رفته ای و کی حاضر است چنین کاری کند این در حالی است که چندین میلیارد تومان دست مزد گرفته ای. عزیز من . دهها هزار معلم روزانه بیش از دو ساعت در جاده های خاکی و صعب العبور برای تدریس به روستاها می‌روند و همان مسیر را بر می گردند در حالی که حقوقشان دوازده ملیون است و کرایه را هم از جیبشان می دهند پس با حقوق میلیاردی که میگیری منت بر سر مردم نگذار
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      کشتین ما را چپ و راست دارند حقوقتون را زیاد میکنند هر روز هم شاکی هستید ۳ ماه تابستون هم که تعطیلین یه شغل دیگه نام ببر که ۳ ماه تعطیل باشه حقوق هم بگیره
    • حسن برهانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      مفت خور تر از معلمان نداریم همش هم درحال نالیدن هستند ول کنید بابا چقدر حرس مال دنیادارید همش تعطیل در بین تعطیلی‌های کمی هم درس می‌دهند
    • اصغر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      توی این وضعیت مملکت بودجه را صرف این کارها میکنید!! بسه دیگه...
    • سیدمحمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      اول از کجا می دونی چندین میلیارد پول گرفته ضمناً کسی که مطلبی را میگه باید اثبات کنه برنامه معلی برنامه ای بسیار عالی و بسیار معنوی است و با این انگ زدن ها نمی توانید آن را در چشم مردم خراب کنید
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      واقعا متاسفم برای مردمی که انقدر زشت و زننده درباره شغل معلمی که شغل انبیا است،صحبت میکنند. من معلم نیستم اما دست همشونو می بوسم...
    • مسافر IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      شغل معلمی کاری هست به شدت سخت برای کسانی که تعهد دارند چرا که در این شغل شما با انسان و تعلیم و تربیتش کار دارید چنین فردی باید استراحت کافی داشته باشد. معلم با سیستم و نرم افزار کار ندارد علم را باید انتقال دهد بنابراین دایما باید مطالعه کند و به روز باشد چنین فردی به تعطیلات و فرصت احتیاج دارد برای کسب علم و انتقال معلم ما هییییچ برخورداری مالی ندارد از اداره اش نه وام و نه تخفیف فروشگاهی ، هییچ هییچ با دو تا فروشگاه هم قرارداد قسطی داشته باشند یا دولا پهنا حساب میشه باهاشون یا اجناس بنجل رو میریزن تو اون مغازه. بعد سی سال خدمت، دو سال بعد از بازنشستگی ۳۰۰ ت بهشون میدن اون هم قسطی بیمه تکمیلیشون ضعیف ترین بیمه هست. هیییچ مرخصی بین سال تحصیلی ندارند حتی برای مریضی والدین یا فرزند و یا وفات این عزیزانشون. کدوم شغل دولتی این شرایط رو داره؟؟؟؟؟؟ باز هم میگید مفت خور؟؟؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      درسته که معلمان حقوق کمی دارند اما این افراد هم کار کردند مزدشون رو هم گرفتند بعد هم شما از کجا مطمئن هستین میلیاردی پول می‌گیرن؟...
    • DE ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      Ramita:با حرف شما موافقم دمتگرم هیچ قشری زحمتکش تر از معلمان کم حقوق نبوده و نیست 💔🥺✌️♥️🌹👍🙏🏻
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      به این کسانی که فکر می کنند کار معلمی آسان است ، پیشنهاد می کنم، به مدرسه ی غیر انتفاعی بروند و چند ساعتی در هفته تدریس بگیرند و بعد از آن قضاوت کنند . در ضمن معلمان ، مثل کارمندان دولت یک ماه مرخصی در سال دارند و آن هم در مرداد ماه است و بقیه ی مدت یا در کلاس باید باشند و یا در جلسه‌ی اداره و یا به مدرسه رفت و آمد داشته باشند و در شهریور هم که ایام تجدیدی و تعیین مدرسه و تدریس و جلسات متعدد ! حرف بسیار است !
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      46 14
      تو که همون دوازده ملیون رو داری ما چه خاکی سرمون کنیم
    • DE ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      واقعا جای تاسفه که این کامنتها رو مینویسید! عده ای شان معلم رو تا حد توهین پائین میارن و حرمت کسی که به بچشون تعلیم میده رو حفظ نمیکنند
    • حسنی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      28 4
      اگر چیزی نگویی کسی نمیگوید سخن نمی دانی
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      29 75
      اووو،معلما خودشونو با همه مشاغل مقایسه میکنن و انتقاد میکنن جالبه رسیدگی به معلم ها تو ایران خیلی بیشتر از میانگین جهانی هست و در همه‌ی کشورها شغل سطح بالایی تلقی نمیشه درسته که زحمت خاص خودشو داره اما قرار نیس اینقدر خودتو مصیبت زده نشون بدید!!! شمابرو این برنامه بساز میلیاردی بگیر ببینم میتونی
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      2 16
      احسنت
    • رضا شجاع IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      29 3
      تو که میگی تو ایران بیشتر از همه کشورها به معلمان پول میدن واقعا ما نام آگاه هستی یک سرچ گوگل بکن بعد میفهمی همه جای کشورهای پیشرفته بالاترین حقوق به معلمان میدن. حتی چند برابر پزشکان. معلم بالاترین جایگاه را دارد .خود شما اگر بیشترین توجه و هزینه را برای آموزش فرزندت نکنی در آینده فرزند خودت را تباه کردی شما که چنین نظری در مورد آموزش میدهیم مطمئنا بیسواد هستی و فرزندت را هم بیسواد تحویل جامعه میدهی
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      2 6
      معلم ها شغلی دارند که متناسب بازارشان حقوق می گیرند والبته کارکرد درستی هم ندارند این رو سطح سواد و ادب عمومی نشون میده و فقط ناراضی بودن رو به بچه ها یاد میدن. بسیاری افراد می تونند معلم باشندولی بیکارند. کاش معلمی از انحصار دربیاد
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      2 8
      برین یه تحقیق بکنید ببینید توی آلمان و کشور های دیگه چه حقووووووقی و چه مزایایییییی به معلمان میدن بعد بیاید اینطوری به معلمان این سرزمین که واقعااا زندگی نخوووور و بمیری دارن ناسزا بگید
  • گرگعلی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    بینندش فقط خودت و اونایی که تو استودیو هستن
    • فدایی اهل بیت IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      67 8
      با سلام خدمت همه این تفکر حاکم که حقوق معلم را زیاد می داند و می گوید مگر معلم ها چیکار کردن میشه جامعه فعلی حقوق مادی یه بحثه متاسفانه الان بحث سر احترام و جایگاه معلم در بین جامعه هست و جالبه وقتی ارزش معلم آسیب دید میبینیم داره آرام آرام تمام جایگاه ها دچار تزلزل می شود حتی جامعه کوچک خانواده و پدر خانواده
    • ی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      22 17
      شاید شما برنامه رو نمی‌بینی از طرف دیگران حرف نزن هر برنامه‌ای بیننده خودش رو داره
    • محسن IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      18 19
      ببین چون فقط تو نمی بینی فک نکن کسی نمی بینه من خیلی ها رو می شناسم که فقط تلویزیون رو نگاه نمی کنند ولی برنامه معلی رو حتما میبینن پس فقط از طرف خودت حرف بزن
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    ﺑﺸﻴﺮﺣﺴﻴﻨﻲ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﻣﺪﻳﺮ ﺷﺒﻜﻪ ﺳﻪ ﻛﺠﺎﻫﺎ ﺭﻓﺖ اﻗﺎﻱ ﺣﺴﻴﻨﻲ ﺗﻮ اﮔﺮ ﻭاﻗﻌﺎ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻲ ﻣﻂﺮﺡ ﺷﻮﻱ ﻛﺎﺭﻱ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻫﻲ ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺒﺎﻳﺪ اﺯﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ي ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﻣﺪﻳﺮ ﺷﺒﻜﻪ ﺳﻪ ﺩاﺷﺘﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﺮﺩﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﻫﺎ اﺯ ﺟﻮاﻧﻬﺎ ﺑﺴﻴﺎﺭ اﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻌﺪاﺩ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ اﻣﺎ ﭼﻮﻥ ﭘﺎﺭﺗﻲ اﺷﻨﺎﻩ ﻧﺪاﺭﻧﺪ ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻭاﻗﻌﻲ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺮﺳﻨﺪ
    • کاوه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      دیدن این برنامه لیاقت میخواد که تو و امثال تو ندارید
  • بی سواد و بی منطق IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    در قرن ۲۱ در وسط قرون وسطی زندگی می کنیم!
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      معروفی ایشون به خاطر سواد رسانه ای بالا هست و پشتکار و کار با جونترها تا کی می خانم از رشد دیگران ناراحت بشیم و حسادت کنیم
    • شاهرخ IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      10 18
      آره، اینو قبول دارم ولی آقای حسینی می‌بایست در این موقعیت به آن جوانان کمک و دستشونو بگیره بیاره وسط کار. اینکار میتونه بازخورد آقای حسینی را مثبت کمه
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      6 5
      خوب بله با کسایی که مثل شما فکر کنند قطعا ما قرون وسطایی هستیم
  • عباس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    برنامه بدرد نخوری است
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      15 28
      اشتباه منفی دادم
  • عبدالله IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    شفاف سازی بکنید که این برنامه چقدر هزینه دارد و چقدر پول از بیت المال خرج این برنامه میشود؟ تا آنوقت بشود راجع به بقیه مطالبش صحبت کرد
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خسته نباشی برادر من سال ۶۱ در روستایی معلم بودم هر دفعه باید ۶ ساعت پیاده روی می کردیم تا به محل مورد نظر می رسیدیم شش ساعت رفت شش ساعت برگشت ای سوسول بازی‌ها چیه چهار ساعت باید ماشین بشینم همین تنبلی ها باعث شده مملکت به این روز افتاده
    • US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      21 14
      الان یکی دوساله این طورشده قبلاهمه قشنگ پیاده روی سرکت می کردنداماالان دم مرزسوارماشین هامی شن ومی رن نزدیک زیارتگاه پیاده می شن این حکم وسنتش اربعین ازاول مبناپیاده روی بودحالاهرکی نمی تونست باچرخ دستی وویلچرمی اومدالان چه سالم چه معلول اکثرامدشده باماشین می رن ودیگه مسیرپیاده روی کم کم شکوه وجلوه اصلی میاده روی رونداره وسواره مسیره رودیگه می رن
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      54 49
      چطوره هیچ برنامه‌ای نسازیم واصلا درصداسیما راببندیم چون در واشه هزینه داره خوبه آدم شعور داشه باشیچ
    • علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      96 13
      خدا قوت معلم عزیز. گویا نادان ها و بچه تنبل هوایی مثل حسن برهانی بخاطر تنبلی خودشان و شغل های کاذب که زود به پول رسیدن چشم دیدن فرزندان مملکت توسط شما معلمین زحمت کش را ندارند و آنچه لایق خودشان است نثار معلمین می کنند
    • آرش IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      28 11
      شغل معلمین عزیز البته اونایی که از جان دل برای آینده‌ی ایران و اسلام نیرو تربیت می کنند بدون هیچ شکی مهمترین شغل در این مملکت هست. منتها برادر/خواهر 6 ساعت پیاده روی یعنی شما از 2 نیمه شب برای اینکه 8 صبح سرکلاس باشی شروع به پیاده روی می کردی و صبحانه رو با مشایعت طلوع آفتاب در حال حرکت ساندویجی می خوردین و به محض رسیدن به مدرسه از خستگی می افتادین. قضاوت نمی کنم ولی اگر واقعا برنامه‌ی زندگیتون این بوده از نظر آمادگی جسمانی باید ماراتن یا پیاده روی 50 کیلومتر شرکت می کردین تو اون دوران
    • سمیرا IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      2 0
      حالا رامبد جوان که آنقدر زد به جیب ناراحتتون نمی‌کرد بگید از کجا درید میسوزید
  • حدیث IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    بسیاربرنامه عالی می باشد اجرتون با سیدالشهدا ان شاالله
  • نادر نادری IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    عرض سلام خدمت همه خدمتگزاران راه امام حسین؛ خداقوت من برنامه حسینیه معلی را بسیار دوست دارم معرفی سبکها و سنتهای مختلف عزاداری در این برنامه حرکتی نو و قابل تقدیر است
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خدا قوت خیلی برنامه خوبیست لذت بردیم
  • امیر IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خداقوت اجرکم عندالله ،درکشورما متاسفانه چندسالیه افسادطلبان فتنه گرواسه جلب رای بی حجابی وفاحشه گری ترویج میدن،برنامه مذهبی جذاب تهیه کردن خیلی سخته واقعا.
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      67 36
      خوبه بیشتر برنامه های صدا وسیما مذهبیه وسیاسی مثل همین برنامه که به عمد سیاست هم قاطیش می کنند
    • US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      31 19
      اون هاروکی تاییدصلاحیت می کته اینش مهمه اون هم همیشه
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      10 9
      فقط میشه گفت سکوت
  • همرزم هادی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    برنامه ی خوبی است به شرط اینکه سیاسی نشود ویکسری مهمانان ... دربرنامه استفاده نکنید
  • ادم IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    برنامه پربار معلی به به من که حاضرم دستم قطع شود ولی برنامه معلی رو ببینم یه شب نبینم تا صبح گریه میکنم هی گریه میکنم هی گریه میکنم لامصب !!!!!!
    • صادق IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      38 8
      انشاالله به آرزوت برسی و این برنامه رو ببینی
    • US ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      46 10
      فقط🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲ازپروردگارخواهانیم .الشفاالاینشخص
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      48 7
      گریه کردن به این شکل حالت عادی نداره، بهتره کمی بفکر سلامتی خودتون باشید
  • مصطفی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خداقوت دلاوران احسنت برشما
    • مینا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      54 22
      خودتو ب یک روانپزشک نشون بده کاری ندارها
  • رضا FR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    بنظرمن برنامه معلی خیلی خوب کارگردانی شده ودر نوع خودش بی نظیره از این رو تقاضا میکنم که برنامه را بطور پر محتوا وجامع تر ازاین باشد انشاالله در خدمتتون هستم. رضا
  • نام جاوید وطن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    95 70
    برنامه ایی که تو کارگردان باشی جز شیطون بلایی چیزی نیس
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    همین پول رو پخش کنین بین جند تا تماشاگر برنامه راضی ترن
  • یا مهدی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خسته نباشید با برنامه تاثیر گذار وبامجری مجرب بسیار عالیه 🙏❤️
  • سیدمحمد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    برنامه ای بسیار عالی و پر بیننده و معنوی است خداوند به تمام عوامل این برنامه از مجری و کارشناسان و عوامل پشت صحنه و همه شرکت کنندگان اجر پاداش خیر دهد و ذخیره ای برای آخرتشان باشد ضمناً حضرات مغرض و منحرف رو اشکال تراشی هم که نظرات منفی را نوشتند هدایت نماید البته اگر قابل هدایت باشند
  • بشارتی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    99 41
    ایشان یک خاطره کوچکی از مکان‌های تهیه برنامه کربلای معلی را مثال زده که عوامل برنامه دو گروه از اهالی منطقه را که داشتند دعوا می کردند خواستند آشتی بدند وسط دعوا مانده و کتک خوردند، حالا عوامل ... تنظیم کننده تیتر این سایت یا سایت دیگر از میان آن همه مطالب خوب و قابل استناد همینو تیتر کرده و بخورد مخاطب داده تا بنوعی القا کند که برنامه مثلا دشمن دارد...
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      27 1
      حرف حق و درست
  • سعید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    69 76
    اجرکم عندالله.زبان ماقاصر از تشکراست.بسیار زحمت کشیدید.خدا و امام حسین علیه السلام خودشان برای شما عزیزان جبران کنند. به سهم خود و خانواده و عزیزان از شما قدردانی ودعاگوی به خیرتان هستیم.
  • 🇮🇷 IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    50 21
    نکه شبکه ایران خیلی زیاده،، ۴تاشبکه دارین همش همین چیزای که خودشون دوست دارن پخش میکنن..خودشون پیرشدن چیرو میخان نگاه کن
    • علی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      10 6
      با سلام انشاالله عمل به خواسته های امامان (ع) سرلوحه جامعه حسینی قرار گیرد.
  • مریم IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    34 23
    بشیر آقا شما از مال دنیا چشم پوشی کن بشین همون آهنگسازی ماندگار مثل سلام فرمانده رو تدوین بکن دنبال دستمزد میلیاردی بودن کتک خوردن هم داره کسی که در این عرصه کتک میخوره اجر معنوی داره کاش منم بودم و با شکستن سر شما ب این اجر معنوی میرسوندمتون
  • اذر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    26 20
    از وقتی این سریال ها رو چند فصل درست میکنند بی‌مزه شده،
    • داریوش IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      2 3
      نمره منفی
  • الهام IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    22 50
    خدا قوت همنشین امام حسین باشید ان شاءالله. ما که ازدیدن حسینه معلی لذت می‌بریم ⚘️⚘️⚘️
  • عابد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    45 11
    لطفا اینقدر سطحی در مورد معلمان نظر ندهید.بالاترین مدارک علمی را به طور متوسط در بین ارگانها معلمان دارند.در ضمن هر کشوری بقا و پیشرفتش به آموزش است.دوره ی کرونا صدمات آن را همه دیدید.شما حقوق خوب تعریف کنید معلمان تابستون هم میان مدرسه.هر چند تمام دنیا تعطیلاتی که میگویید را دارند....درصد کمی نامعلمانی هم طبیعتا وجود دارند اما قاضی باانصافی باشید و به معلم و نقش آن احترام بگذارید/
  • نریمان جهان فر IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    24 6
    ارزش هر برنامه ای به بیندشه ارزش امام زاده به متولی
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    19 34
    برنامه خیلی خوبی بود انشااله در سالهای بعد هم ادامه پیدا کنه
  • زهرا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    24 29
    برنامه جالب وآ موزنده ای است دستتون درد نکنه
  • جععری فارس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    27 36
    درود وخداقوت خدمت شما وتمام عوامل حسینیه معلی
  • بنده خدا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    28 33
    بسیاز برنامه مفید و با محتوایی هستش ، آدم‌ها نسبت به شعور و معرفتشون نظر میدن ، موفق باشید .
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    14 29
    به نظرم حقوق معلم رو ۹ ماه بیشتر بدن و ۳ ماه تابستون یکم کمتر کنن
  • علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    23 29
    خداوند نگهدارتان باشد برنامه عالیست خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام
  • نا شناس RU ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    37 18
    سید بشیر گفتی کار ما خیلی سخت است‌مگر در معادن زیر زمین‌کار میکنی یا تونل برای جاده ها می زنی ؟؟؟حرف زدن سختی دارد ؟؟؟ ۲ گفتی بر نامه شادی مگر ما در ایران شادی هم‌داریم بگو‌تا مردم خبر دار شوند
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      8 6
      کار فرهنگی واقعی از هر کاری سخت تره ... بله تو ایرانم شادی داریم فقط کافیه چشمتون رو باز کنین
  • یک پزشک IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    21 44
    از همه عوامل تهیه و اجرای حسینیه معلی و برنامه محفل سپاسگزارم. جای چنین برنامه ها و نو آوریهایی واقعا خالی بود. من که شبها حدود ساعت یازده هر قدر هم خسته بودم، مشتاقانه تکرار این دو برنامه را می دیدم. ان شاء الله خداوند بزرگ و راهنما، کسانی را که در مورد این برنامه رای منفی دادند، هدایت کند.
  • محب امام حسین IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    22 38
    بااحترام برنامه ی حسینه ی معلی یا برنامه ی محفل به نظرم از بهترین برنامه های صدا و سیما هست که بعد از چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب توانسته است تولید محتوا و ارزشمند کارفرهنگی انجام دهد.به نظرم هریک ازاین قسمت از برنامه ها به تنهایی می تواند ارائه الگو در سراسر میهن پهناور ما داشته باشد تا دلسوزان فرهنگ و دین برناپه ریزی کرده ودر شهر خود پیاده‌ها کنند. اجر همه ی شما عزیزان بااهل بیت عصمت و طهارت
  • نا شناس RU ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    44 18
    من اصلا برنانه این اقا را نگاه نمی کنم‌چون بر اساس کتاب حماسه حسینی با واقعیت ها خیلی فا صله دارد ۲ لطفا هزینه بر نامه را که از جیب مردم است اعلام‌کنید ۳ محنت سر مردم نگذارید
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    18 17
    کارتان خوب است اما راه را پیدا نکردید،انسانها واقع گرا هستند و شما دنبال ایجاد واقعیت در مجازی هرکسی جلو دوربین چیزی میگوید و عمل میکند که در واقعیت ازآن بدور است،راه حسین ع با کردار و گفتارهای فیلم و مجازی جداست بهمین خاطر زحمت زیاد و اثر گذاری آن را باید در بیننده دید،
  • ابراهیم رهبری IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    15 39
    کف پای بشیر حسینی تهیه کننده برنامه نورانی معلی را میبوسم این توفیق نسیب هرکسی نمیشود سلام بر بشیر و نجم الدین و دیگر عزیزان زحمتکش برنامه
  • ج IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    26 16
    من معلمم عزیزی مشکلات معلمان وحقوقشان را مطرح کرده چه به حق گفته ای سالهایی که تو جاده رفتم وآمدم وکرایه از جیب دادم وعمرم گذشت چگونه جبران می‌شود هیچگونه جبران نمیشود .
  • طر فدار حق IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    53 8
    اقا سید بنده با داشتن پدر و مادر پیر وسه خواهر ویک برادر کوچک‌همگی بدون من بدون درامد وداشتن همسر وسه فرزند کوچک‌دریک ساختمان نیمه کاره و۱۰ سال سابقه استخدام چندین بار به جبهه وسنگر های کمین در جزیره مجنون و۴۰ در صد جانبازی که یک ریال هم حقوق نگرفته ام محنتی سر کسی نگذاشتم‌بعد‌شما ۴ ساعت با ماشین اخرین مدل ودریافت دستمزد انچنانی بر سر مردم‌محنت می گذاری من حاضرم با شما در مقابل دیدگان مردم‌ منا ظره کنم که کار شما در مقابل من صفر بوده وهست لطفا
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    16 3
    نظرات بعضی از دوستان جالبه، حالا میشه فهمید که چطور عبیدالله ابن زیاد با پول و سکه مردم کوفه ای که برای امام حسین بیش از هشتاد هزار دعوت نامه فرستاده بودند رو به جنگ با حضرت برد .
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    18 8
    چرا فقط رو قشر معلم کلیک می کنید همش میگید افزایش حقوق دارند ، معلم مگه چقدر میگیره که اینجوری حرف می زنید واقعا متاسفم واسه همیچین آدمایی برید ببینید دکتر ها و شرکت نفتی ها و ..... چقدر حقوق می گیرند بعد بیایید اینجا بگید که معلم زیاد می گیره !!!!!
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    29 13
    آقای سید محمد که میگی این برنامه معنوی هست درسته حق با شماست ولی نباید به فکر مردم بود ، نباید نیاز های مردم رو برطرف کرد ؟؟؟؟؟؟ این همه گرونی و تورم رو چی ؟ لطفاً فکر کنید بعد پیام بدید با تشکر
  • ناشناس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    25 11
    باید برنامه ای پخش شود که مورد علاقه همه باشد
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    20 16
    پولش میگیری مضاعف منت‌نکن
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    18 18
    خدا قوت جناب حسینی از حق نگذریم واقعا برنامه خوبی دارید منی که افکار مخالفانه داشتم با دولت بخاطر برنامه خوب شما جذب معنویت شدم امیدوارم فصل بعد هم به خوبی فصل های گذشته باشه
  • زحمتکش IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    20 26
    آقای سید بشیر حسینی زحمتهاتون بدون نتیجه نبوده ونخواهد بود حسینیه معلی راهمه دوست دارن خداوند پشت وپناهتون وچشم دشمنانتون کور براتون تخم مرغ میشکونم وصدقه میدم لطفا برای جوانهای ایران هم دعای خیر کنید سید هستین وعزیزما دعاتون گیراست تلاش‌هایی که میکنید ازچشم خداوند وائمه دور نیست موفق باشید ماهم براتون دعا میکنیم
  • یک بوشهری اصیل IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    18 24
    خیلی خیلی عالی دمتون گرم عالی عالی بخصوص برنامه سینه سنتی بوشهر
  • نهال IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    14 15
    حقیقتا برنامه آرامش بخش و قشنگیه دم شما گرم
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 13
    کتکش زدند سرش که نبریدند
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    18 17
    خیلی هم خوب،آمارها خودش بیانگر میزان رضایت مردم از این برنامه ست،همین که خیابون خلوت کنه برای کوری چشم هر کس که چشم دیدن دستگاه امام حسینو نداره کافیه
  • رحی DE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    16 16
    نفستون گرم به حق مرتضی علی علیه السلام
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    15 12
    برنامه عالی است
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    27 7
    انقد معلم معلم نکنید من چند معلم میشناسم فقط مفت خور هستن و کار دوم دارند بیشتر فکر و هواسشون به شغل دومشون هست چند ساله بچه ها همش در حال رفتن به کلاس تقویتی و کلاسهای خارج از مدرسه هستن الان معلم مثل سابق نیست فقط میخواد ماشینش رو عوض کنه یا خونه ش رو به بهترین تبدیل کنه خودم از نزدیک این چیزها رو دیدم که دارم میگم
  • حیدری IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    7 12
    سعی کنید این برنامه هرروز ودرسه نوبت صبحانه ناهار وشام پخش شود
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      3 1
      بله متاسفانه.زمان قدیم معلمی جز شغل‌هایی بود که بسیار مورد تکریم و احترام بود اما امروزه خانواده ها به معلم ها انواع فحش و ناسزاها را می گویند.بخاطر اینکه اکثرا معلم ها هیچ عرقی به شغلشون ندارند.و منتظر آخر ماه هستند که حقوقون را بگیرند.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      معلمم معلم‌های سابق حداقل زحمت میکشیدند الان معلم سه ماه حقوق مفت میگیره که هیچ به خودش زحمت نمیده ببینه بچه ها چیزی از درس فهمیدن یا نه
  • ناشناس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    8 4
    من خودم ۲ سال معلم حق التدریسی بودم ونتونسم طاقت بیارم نه اینکه نازپرورده ولاپنبه بزرگ شده باشم نه به خدا ولی افسردگی گرفتم واقعاکارسختیه حقوقشون وامکاناتشون خیلی کمه خیلی کم لطفی میشه به معلمهاخصوصاالان معلمانیو داریم بدون حقوق دارن زحمت میکشند واز دادن حقوقشون تفره می‌ره دولت مردامون باسختی زندگی میگذرونن به امید رسمی شدن ووو پس قضاوت نکنید من ۳۰ سال پیش کشیدم کنار هرچند پشیمانم باید می ایستادم وزحماتوتحمل میکردم اماروستاهامنوافسرده کرد مردم روستافقر ونداریشون خیلی وحشتناکه
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    9 16
    مشکل برنامه وجود نچسبی مثل شماست
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 17
    اه اه .میدونستم این کارگردان هست نگاه نمی‌کردم .با احترام به آقا امام حسین
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    11 13
    متاسفم با این به اصطلاح برنامه تون
  • US ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    10 15
    آقای حسینی.در مورد اختلاس و دزدی و بیکاری و فقر خالی بودن سفره مردوم هم بگویید
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    11 2
    روستاهای دوردست پر از استعداد های ناب ریاضی و نجوم هست.
  • UA ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 16
    یع زمانی پول مملکت بجا خرج میشد و برنامه ها خوبی داشت
  • دانشجو IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    13 9
    اگر تو کار تولید مستند حیات وحش یا طبیعت لوید چه می‌گفتید چندین روز در بیابان و جنگل بدون هیج امکانات رفاهی حتی برای دست شویی رفتن با مشکل مواجه میشوید خطر مواجهه با درندگان و گزندگان و با حمایت مالی خیلی ناچیز تر از برنامه های شما راست میگید عادت کردید به رفاهیات و پشت میز نشینی سختتونه چند کیلومتر جاده خاکی با ماشین بروید
  • زهره IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    15 7
    نظرات بعضی شما نشانگر عدم دقته چرا همه چیز رو باهم قاطی کردین؟ فرض کنید یک پزشک متخصص چشم بیاد در باره مشکلات حرفه و تخصص خودش بگه بعد شما میای اینجا با پلیس مقایسه اش می کنی؟؟ کمی واقع نگر باشید هر حرفه ای مشکلات خودش و اقتضاءات خودش رو داره که بایستی با شغل های هم ردیف خودش مقایسه بشه یک پلیس یا نیروی امنیت و مرزبان بیاد اینجا مشکلاتش رو بگه ممکنه از صدتا معلم هم کارش سخت تر باشه، یا یه کارگر معدن همونطوری که یکی از دوستان گفت ولی این مصاحبه ای که انجام شده در خصوص برنامه ی تلویزیونی هست و آقای حسینی گفته هیچ برنامه ای اینقدر براش وقت گذاشته نشده. نگفته هیچ شغلی... خواهشا کمی دقت کنید و این همه هوچی گری در نیارید اکثرا واقفند که برنامه حسینه معلی یکی از برنامه های خوب و پر مخاطب سیما بوده به جای سرکوب و هوچی گری و مقایسه با شغل های شریف دیگه نظر و پیشنهاد ارائه بدید. حتی شمایی که مخالفی یا نگاه نکردی تا الان یک قسمتش رو ببین بعد بیا اینجا نظرت رو بده متاسفانه ما فرهنگ نقد کردن و آداب نقد رو بلد نیستیم یه عده هم مغرضانه جو ایجاد می کنند بقیه هم بدون توجه سوار این موج میشن....
  • فاطمه IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    21 10
    سلام خداقوت مامنتظرسری جدیدحسینیه معلی هستیم ودعاگوی عوامل برنامه ایم بی صبرانه منتظریم ماه شعبان برسد
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 15
    رهبری چندین بار فرمودند که از کربلا مقتل خوانی کنید و واقعیت را بگویید و درس شهادت و ایثار را به مردم بدهید اما با این برنامه های آبکیتون روز به روز از بینندگان رسانه میلی که به میل آقایون برنامه سازی میکنه داره کم میشه.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    8 7
    اغلب برنامه ها دارای نگرش سیاسی می‌باشند
  • رحیم .جنوب ایران خوزستان IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    9 11
    ابن پولها رو از جیب مردم رو خرج ادمهای نیازمند کنید
  • محمد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    7 7
    سید جان زشته عزیز من.اینهمه چلو کباب بیست خوردی حالا یکی از هم گروهتون یه حول دادند اینجور نگو سختی کار، یبار بیا برو توی معدن ،فقط برو،کار نکن.ببین یاد شب اول قبر میفتی،اونم با ده میلیون حقوق ماهیانه
  • کیان IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    12 10
    مقبول حق، سوالی از سیدبشیر دارم، شما در بهتر شدن زندگی دیگران چکار کردید؟ همین
  • نعمت اله IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    9 10
    دم شما گرم. فقط امام حسین علیه السلام میتونه برای کار شما قیمت بزاره
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 4
    در یکی از روستاها بالامحله و پایین محله با هم دعوا داشتند و آشتی نمی‌کردند. اگر یک گروه را جلوی دوربین بیاوری دعوا می‌شود. ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم ، این فرهنگ حسینی نیست .
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    7 9
    آقا بشیر چقدر دستمزد گرفتی خودت بگو تا اینا دعواشون نشه. آخه هیچ گربه ای واسه رضای خدا موش نمی گیره.شما هم حتما دستمزد خوبی گرفتی مگه نه؟
  • شهروند ساده IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    9 11
    اینجور برنامه ها باید مردمی باشد نه از جیب مردم اینکه شما چهارتا مداح را روجمع کنی واز بیت المال حقوقشون رو بدی درست نیست
  • دادخواه IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    8 3
    این بنده خدا داره موضوعات تهیه برنامه معلا را توضیح میده چکارمعلمی داره پس کارگران معدن هم بگن ما سختی شغل داریم چنان وفلان ربطی بهم نداره اینقدر پرخاش میکنین به یکدیگر
  • ن IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    3 1
    به نظرم باتوجه به ساعت کاری که معلمین دارن ونسبت به اکثر کارمندان حقوقشون زیادتر از حدمعمول است پسرمن بیست ششم اردیبهشت تعطیلش کردن تا اول مهر چهارماه چهارروز تعطیل بین سالم همش تعطیل عیدم حداقل بیست روز تعطیل
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    3 3
    توام داری پولشو میگیری منتی سر مردم نمیتونی بزاری
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 6
    به درد خانم های مسن میخوره که نمیتونن بروند روضه
  • جواد IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    7 4
    ممنون آقای حسینی از این برنامه خوبتون لطفاً در فصل بعد این مداحان رو دعوت کنید مهدی رسولی، احمد واعظی،حسین سیب سرخی،نزارقطری باتشکر
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 5
    دست عوامل برنامه درد نکند واقعاً ما هم انرژی می گرفتیم از برنامه
  • پیمان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 6
    همه کامنت هارو خوندم و لایک ها و دیسلایک ها هم که کاملا گویای نظریه مردم بود. ولی اونی که نوشته بود خیابونا خلوت میشن وقتی برنامه پخش میشه!!!؟؟؟ دیگه آخر خالی بندی بود.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    7 7
    بسیاری راضی به هزینه کردن برای این شکل برنامه ها نیستند
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 1
    بایدشعورسمعی وبصری رشد کند
  • بازنشسته IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    8 3
    با سلام وعرض ادب واحترام خداقوت میگم خدمت شما آقای دکتر حسینی وتمامی همکارانتون ، ان شاالله که ثواب زحمات و تلاشهای شما جهت تهیه برنامه حسینیه معلی در دفتر اعمال همگی ثبت وبه تایید امام حسین علیه السلام رسیده شود . اجرکم الی الله ضمنا بزرگواران عزیز بجای تحقیر وتوهین به یکدیکر ومشاغل ، خوددار باشید ، شما عزیزان هموطن فرهیخته هستید و صحیح نیست به یکدیگر توهین کنید . انتقادات خود را محترمانه هم میتوان بیان نمایید . تفرقه لبخند شیطان را نمایان میکند . اعوذ بالله من الشیطان رجیم
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 4
    چرا برنامه شاد پخش نمیکنید؟
  • ابراهیم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 1
    عادلانه این است که خیلی از معلمین باید حقوقشان را با والدین دانش آموزان تقسیم کنند، آخه بچه ها که ادر مدرسه چیزی یاد نمی‌گیرند مگر اینکه در منزل والدینشان با آنها کار کنند.
  • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    4 8
    بشیر نون بنرخ روز خور است
  • مهدی نجفی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 4
    آقا بشیر تازه خاطر شما واسشون عزیز بوده میخوان بزارن برنامه شاد بسازی....
  • مرتضی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 7
    اخیییی !!! یه وقت نمیری با اینهمه سختی و فلاکت!!! چهااااار ساعت رفتی و برگشتی!!!!!
  • مهران مداحی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    3 2
    ای کاش بهترین هیت زنجیر زنی ایران را هم دعوت میکردین تا همه ایران لذتش را ببرند وتعجب کنند
  • خیام IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    3 3
    کمی هم به فکر حقوق مرزبانها باشید
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    2 1
    والا ۹۹درصد معلم ها خونه وماشین دارن وتازه ۴ماه سال که بیکارهستند همیشه هم ناله دارن یعنی عادت به غرزدن دارن
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    2 4
    من کلا تلویزیون ایران نگاه نمیکنم کلی اگه مجریهاشو بیشتر کنید شاید نظرم عوض بشه
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 5
    ای شیطون بلا
  • محمد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    9 4
    زنده باشید جناب حسینی. کارتان عالی است . امام حسین علیه السلام یاورتان
  • معلم IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    3 1
    باسلام و احترام معلم با روح و روان انسان ارتباط دارد و جزو مشاغل بسیار سخت قرار دارد .و افتخار می کنم که معلم هستم و ثروتمندترین انسان در روی کره ی خاکی.چرا که تربیت انسان فعالیت اصلی ما است .
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 1
    از زیر کولر گازی بروی روستا. آن هم راه بروی. خیلی برایتان سخت می باشد
  • ساواش IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 2
    برنامه شاد ،واقعا معنی شاد رو نمی‌دونید یا خودتونو زدین به کوچه علی چپ،😒
  • سیما IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 0
    در پاسخ به خسین برهانی معلوم مدرسه نرفتی یا بچه تنبل بودی که هنوز حرص رو بلد نیستی 😀
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    3 3
    خوب حالا هزینه این سفرها و این وقت تلف شدن ها برنامه ای که ۱۰ درصد بیننده نداره کی میده
  • ناشناس IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 2
    آقا بشیر اجرتان با امام حسین برنامه تان خیلی عالی است و اکثر مردم استفاده می کنند و دعا می کنند شما وهمه همکارانتان را اون کسانی که می گویند میلیارد ی می‌گیرند با سند حرف بزنند این برنامه برنامه مذهبی است واکثراً افتخاری کار می کنند اگر به غیر از این هم باشه باز هم نوش جانشان اون کسانی که می گویند برنامه خوبی نیست اگر نگاه نمی کنید از کجا فهمیدید که بدرد بخور نیست چرا اینو بگید که شما ها در نخ این چیزها نیستید وبا ماهواره وغیره سر کار دارید والا بنده تو بین دوستان وآشناها وفامیلها می بینم که اکثراً برنامه معلا را دنبال می کنند وخیلی هم خوششان میاد خدواند کمکشان بکند که انشاالله بهتر از این هم باشد
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 2
    خداقوت واقعا بعضیها کاملا از زبان دشمن صحبت میکنند ما ایرانی ومسلمونیم باید سیاست ماعین دیانتمان باشد اصلا چرابحث معلمی رو میکشونید به این شغل ؟؟؟!!!هرکس زحمت می‌کشه وحقوقی دریافت می‌کنه نوش جانش این برنامه مشخصه وقتی دل مخاطب روباخودش همراه می‌کنه نیت‌های درستی پشت کارش هست خداخیرتون بده که رنگ دین و اسلام راپررنگ میکنید
  • مجید IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 2
    من مخالف برنامه و سریالهایی که ترویج بی حجابی میکنند هستم ، برنامه معلا رو هم اگر سیاست دخیل نبود مفیدتر بود ، باید تعداد برنامه های مناسبتی کمتر و با محتوای بیشتر اجرا شود که تاثیر ان در جامعه بیشتر باشد
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    3 3
    خداقوت . خانواده من مدافع پروپاقرص شما هستند اجرتون با امام حسین
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    3 3
    خداقوت ،برنامه ی معلی خیلی عالییییی بود
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    3 3
    آقای بشیر حسینی اصولا همکارای شما به کار نکردن و پول دراوردن عادت کردن به همین دلیله که وسط کار ول کردن و رفتن در ضمن شما بخاطر برنامتون کتک نخوردین بخاطر این بود که فکر کردین هر جا هر کاری که دلتون خواست میتونین بکنین در ضمن فکر نکن خیلی کار شاقی انجام دادی وقتی این همه حامی تو شبکه داری
  • ع.نخعي US ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 3
    سلام ودرود خدا برشما ..خداقوت وسپاس ودست مریزاد همه عوامل ..آن شاالله دستگیر روزهای سخت و ویوم الحساب تان
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 5
    مظلوم نمایی نکن، برنامه ت مفتم نمیارزه
  • طاهر IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 3
    خدا قوت، امام زمان یاورتان
  • افسانه IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 2
    از برنامه عالی حسینیه معلی متشکر و آرزوی توفیقات هرچه بیشترشان رادارم
  • محمد US ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 5
    اینقدر از تو متنفرم که اگه میدونستم تو کارگردان این برنامه هستی اصلا این برنامه رو نگاه نمی کردم
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    3 3
    نظری ندارم چون دوازده ساله اصلا انتن صدا سیما میلی تو خونه نداریم
  • نکته سنج IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 2
    مرگ براسراییل.متوجه شدید...مرگ براسراییل.
  • ابوموسی اشعری مقدم IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 4
    خدا یه پولی به من بده و یه ذره عقل به شماها
  • کاربر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    5 1
    مردم را به شعور حسینی دعوت کنید نه شور حسینی ،
  • بهاره IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    7 2
    سلام خدا قوت ممنون که ساخت این برنامه ها برای شما اینقدر مهم است چون ما نیاز به اینچنین برنامه هایی داریم
  • منصف IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 1
    حضرت علی (ع) فرموده اند، «من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا» «هر کس حرفی بمن بیاموزد مرا برده خود کرده است.» متاسفم برای آنهایی که حتی بصورت لفضی به معلمان عزیز و زحمت کش توهین بکنند، واقعاً متاسفم. (البته بنده خودم معلم نیستم که فکر شود از هم صنف های خودم حمایت کرده ام ولی به معلمان عزیز بسیار احترام می گذارم، بنظر بنده کاری که معلم می کند از صد برنامه تلویزیونی ارزشمندتر است.)
  • طوبا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 2
    سلام وخداقوت ، سپاس بیکران از برنامه عالی و فوق‌العاده تون ان شاءالله خداوند به همه دست اندرکاران و متولیان امر سلامتی و اجر بده و ام الائمه هم برای شما دعا کنه و هم ما که از بینندگان علاقمند برنامه اهل بیتی هستیم
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 1
    آقای حسینی اجرتون با امام حسین ع واقعا برنامه عالی و قشنگی هست ، بدانید هر کسی لیاقت نداره در این زمینه قدم برداره
  • بنده خدا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 0
    امام علی علیه السلام درباره جایگاه و مقام والای معلم میفرمایند هرکس به من یک کلمه یاد دهد من خدمتگذار او هستم متاسفانه بعضی اشخاصی که با پول و ثروت ونه با فهم و شعور به جایی رسیدند تعجبی ندارد به این مقام والای انسانی که شغل انبیاست معلم توهین کنند قرآن کریم در حق این اشخاص که فهم ندارند می فرماید مانند چهار پا بلکه گمراه ترند
  • لیلا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 0
    در جواب جناب حسن برهانی شما از املای حرص نوشتنتون معلومه که سواد درست حسابی ندارید و همین مسئله باعث عقده از افراد با سوادی مثل معلمان عزیزمون شده بهتره روی علم و دانش خودت کار کنی اونوقت میفهمی ارزش یه معلم چقدره و بهش در هر شرایطی احترام خواهی گذاشت
  • زنگ IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 1
    خدا قوت بسیار عالی ومفیدوکاربردی پاینده باشید
  • حسن US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 1
    سلام بابا مردم دارن از بی پولی حرس میخورن بعد شمادارین درمورد برنامه صحبت می‌کنید به داد این فقیرا کارگرای بنایی که برای یه لقمه نان دارن سنگ کوه رو کتفشون میزارن به داداینا برسیم یخورده مردم باشریف ایران انسانیت داشته باشیم
  • مصطفی از شاهرود IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 2
    با سلام دورود بر بانه شما یا با حقبر تماس بگیرید یا شماره ای بدهید که با شما تماس بگیرم و پس لرزهای معلا و دعوای های پس از معلا در منطقه شاهرود را با مدرک خدمت شما تقدیم شو خ اهش التماس میکنم که حتما این کار رو کنید تا بدانید که این برنامه قشنگ زیبا و دلشن چه ها دارد اگر ای کار را نکتید مطمع باشید خیلی خیلی دعوا و دودسته گی ایجاد میکنید و گناه این همه تفرقه دست ؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    من‌این‌برنامه‌رودیدم‌خیلی‌بد‌بود‌تعریفنداشت‌‌حیف‌از‌پول‌که‌خرچ‌این‌برنامهای‌تلویزیون‌میشه
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    در یکی از برنامه های حسینیه معلی یک مداح عرب حضور داشت اسمشون رو نمیدونم خیلی باعث تعجب بود که این مداح خواستار بغل کردن دختر شهید بود که حجاب درستی هم نداشت حالا این دختر هرچند سال که داشت اولا لباس مناسبی نداشت دوما اون مداح چرا باید بگوید من دلم میخواد این دختر رو بغل کنم؟این رفتار درست نیست مگر اونها محرم هم بودند؟
  • غلام ازبندرلنگه IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    این برنامه ازروی کدام برنامه خارجی کپی برداری یابومی سازی یامهندسی معکوس شده است؟!
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    دست خوش
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    خدا به دست اندر کاران برنامه حسینیه معلی خیر کثیر بدهد و مورد قبول درگاهش قرارگیرد. برنامه بسیار عالی و مفیدی است. واقعا خداقوت و دستمریزاد
  • یحیی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    اجرتان با آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام
  • یحیی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    از تهمت زدن ها نهراسید ، آنها را به خود امام حسین علیه السلام واگذار کنید. می گویند برای پول چنین و چنان می کنید، اینها حتی اعداد و ارقام هم تعیین می کنند. خدا هدایت شأن کند. اینها اصل و روح کار برای آقا سید الشهدا علیه السلام را درک نکرده و نخواهند کرد ، همه دیدگاه شأن بر مادیات است. خیلی ها سون هم حسود و بخیل هستند ، مرتب برای سلامتی خود و خانواده تان صدقه بدهید. باز هم عرض میکنم اجرتان با آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام
  • طاهره IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    حسینیه معلی خیلی قشنگ بود اجرتون با امام حسین ما خانوادگی پای ثابت برنامه بودیم .
  • علی پوراحمد IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا قوت بسیار عالی بود . مطالبی بود که نوشته بودم ولی دیدم که باید فقط گفت احسنت و اونها رو پاک کردم .
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    ایول
  • زینب همتیان از زنجان IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    باسلام برنامه عالی. منتظرم دوباره برنامه های خوبتون راببینید. اجرکم عندالله
  • محمد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    بی خود نیست مردم با تلویزیون قهر هستند !!!!
  • امیرحسین IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    واقعا برنامه خوب و عالیه من که ازش راضی بود نه تنها من بلکه تمام کسایی که میشناسم کاش به جای چهارتا برنامه چرت و پرت از این جور برنامه های با محتوا پخش کنن چند سال مهران مدیری یه برنامه داشت چه سودی داشت و خیلی دیگه از برنامه های مزخرف
  • کازرونی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    برای امام حسین زندگی کن و عیش و نوش کن، ن برای خودت
  • 3862024105 IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 0
    بسیار تشکر می کنم از کسانی که برای برنامه بی نظیر حسینیه معلی زحمت می کشند اجرتون با سیدالشهدا ع برای هدایت شدن جوونامون خیلی بیشتر از این ها به ساخت این برنامه ها نیاز داریم متاسفانه بعضی از هموطنان ما در خیلی از جاها که باید حرف از اسراف و غیر مفید بودن برنامه بزنن سکوت می کنن فقط منتظر میشن ببینن در راه اسلام و امام حسین ع چه هزینه هایی صرف میشه که انتقاد کنن دشمنا رو شاد کنن 😐 ان شاءالله خداوند ظهور آقا و صاحب زمانمون را هر چه سریعتر برسونه و همگی مورد رحمت و هدایت پرودگار قرار بگیریم صلواتی با خلوص نیت عنایت بفرمایید 🙏🙏
  • داریوش US ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    کسای که کارش راازخانواده بیشتردوست دارد قطع یقین ملت وکشورراهم دوست ندارد همه این کارهابرای پول ومسنداست.
  • M IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    نمیدونم شاید بعضیا اینجور برنامه هارو با این مفاهیم دوست داشته باشن اما دلیل نمیشه که فقط به اینا توجه کنیمو برنامه های شاد نسازیم تمام بودجه رو به همین برنامه ها اختصاص میدید که مردم به سمت نمایش خانگی گرایش پیدا میکنن بعد میزنین تو سرتون ای جامعه داره با برنامه هایی مثل جوکر به سمت فساد میره خب وقتی تو صدا سیما به جز برنامه های سیاسی و مذهبی کسل کننده چیز دیگری برای مردم ندارید مردم چیکار کنن؟
  • جاویدعرفان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    اینقدر عشق عشق نکن.یکروز اگزپول ندن کارنمیکنی.‌میلیاردی پول میگیری منتم میزاری؟
  • حسن IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام خسته نباشید بنده حاضرم فی سبیل الله همکاری کنم یه معلم بازنشسته از قم هستم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    سلام بسیار برنامه خوب و عالی ممنون از زحمات شما