سردسته یکی از باندهای جنایتکار نیجریه که تاکنون ۲۰ نفر را به قتل رسانده واجساد قربانیانش را در سیاه‌چال‌ دفن کرده است در یک چالش توسط پلیس دستگیر شد.

سردسته باند مخوف

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از رسانه‌های نیجریه‌ای، ۱۵ ژوئیه وقتی تایه اوگبده سردسته باند مخوفی به نام «آیه» به همراه اعضای باندش در یک هتل خیابان انیگبوکان در بادیا اقامت داشتند فردی آنها را به چالش دعوت کرد. او به تایه گفت که اگر او واقعا سردسته این باند است، باید شجاعتش را نشان دهد و بدون اینکه دستگیر شود از مقابل پاسگاه پلیس عبور کند.

تایه بلافاصله چالش را پذیرفت و از مقابل ایستگاه پلیس بادیا بدون اینکه دستگیر شود، عبورکرد. این چالش اما باز هم تکرار شد. باز هم از تابه خواسته شد ازمقابل پاسگاه عبور کند. اما این باز او بدشانسی آورد. زمانی که او در حال عبور از آنجا بود یکی از ماموران پلیس او را شناخت و دستگیرش کرد.

بر اساس گزارش پلیس، تایه مدت‌ها است که به خاطر اقدامات جنایتکارانه‌اش تحت تعقیب پلیس است. تایه که در گروه خود به کاپیتان نیز معروف است، باند مخوفی را اداره می‌کرد که به همراه اعضای خشن گروهش تاکنون ۲۰ نفر را به قتل رسانده‌اند.

آنها یک شبکه ایجاد کرده بودند که در زیر زمین عملیات‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کردند.
بر اساس گزارش رسانه‌های نیجریه، آخرین عملیات اعضای این گروه خشن قتل وحشیانه یکی از اعضای گروه بود. تایه همراه ۳ نفر از اعضای باندش، این عضو سابق باند را به دلیل خیانت به قتل رساندند. آنها او را در یکی از خیابان‌ها تعقیب کردند و در فرصت مناسب وی را به رگبار گلوله بستند و در نهایت جسدش را مثله کردند.

در ادامه بعد از پیدا شدن جسد این قربانی و انتقالش به پزشکی قانونی مشخص شد این قتل توسط باند آیه انجام شده است.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تایه ۲ سیاه چال را نیز اداره می‌کند. او اجساد قربانیان و رقبای خود در دیگر باندهای تبهکاری را به این سیاهچال می‌انداخت.

بر اساس این گزارش تایه و همدستانش در بازداشت پلیس ایالت لاگوس به سر می‌برند و قرار است به زودی محاکمه شوند.

کد خبر 876875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha