سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
۱ نفر

جوانی که مادربزرگش را با ضربات سنگ و چاقو به گردن او به شکل وحشیانه‌ای به قتل رسانده بود، ۳ ساعت بعد دستگیر شد.

قتل - خونریزی - خون

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل ساکنان یک ساختمان در شهر نجف‌آباد اصفهان با شنیدن صدای درگیری و فریادهای پیرزن همسایه موضوع را به پلیس خبر دادند.

در پی اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران کلانتری به خانه مورد نظر رفتند و در همین حین فرزندان پیرزن نیز که به محل رسیده بودند، پس از ورود به خانه با جسد مادرشان در حمام روبه‌رو شدند. این در حالی بود که وی با ضربه جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود.

با اعلام خبر فوت مشکوک زن سالخورده در یکی از محلات شهرستان نجف‌آباد، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. مأموران با حضور در محل مشاهده کردند خانمی مسن در حالی که به‌شدت از ناحیه سر و گردن دچار خونریزی شده بود، در حمام منزل خود به قتل رسیده است.

بلافاصله تحقیقات در خصوص دستگیری عامل یا عاملان این قتل در دستور کار قرار گرفت. مأموران با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند در کمتر از ۳ ساعت از وقوع این جنایت یک پسر جوان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

در ادامه مشخص شد متهم نوه مقتول بوده که پس از بازداشت در تحقیقات اولیه اعتراف کرد با انگیزه سرقت وارد منزل مادربزرگش شده و پس از اینکه با ضربات سنگ و چاقو به گردن مقتول او را به قتل رسانده، اقدام به سرقت طلاهای او کرده و از محل متواری شده است.

پسر جوان که اعتیاد به مواد مخدر دارد، در اعترافات خود گفت: فکر می‌کردم مادربزرگم طلاهای زیادی دارد، به همین خاطر او را کشتم تا طلاهایش را سرقت کنم، اما وقتی طلاها را به طلافروشی بردم تا بفروشم به غیر از یک جفت گوشواره بقیه طلاها بدلی بود.

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان درخصوص این پروند بیان داشت: با کشف ادله مورد استفاده در قتل و اموال مسروقه و همچنین تکمیل پرونده، متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 877218
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha